Ушбу мақолада дарс жараёнини ташкил қилишда турли интерактив воситалар ва онлайн хизматлардан фойдаланишнинг самараси батафсил ёритиб берилган. Шунингдек,интернет тармоғидаги тестлар, сўровномалар ва викториналар ўтказишга мўлжалланган интерактив онлайн хизматларнинг дарс самарадорлигини оширишдаги таъсири илмий жиҳатдан асосланган. Ўқув машғулотларида интерактив воситаларни қўллаш дарснинг қизиқарли бўлишига, ҳар бир талаба билан индивидуал ишлаш имкониятига, талабаларнинг дарс давомида ахборот технология воситаларидан унумли фойдаланишга ёрдам бериши хусусида илмий хулосалар берилган.
Ушбу мақолада дарс жараёнини ташкил қилишда турли интерактив воситалар ва онлайн хизматлардан фойдаланишнинг самараси батафсил ёритиб берилган. Шунингдек,интернет тармоғидаги тестлар, сўровномалар ва викториналар ўтказишга мўлжалланган интерактив онлайн хизматларнинг дарс самарадорлигини оширишдаги таъсири илмий жиҳатдан асосланган. Ўқув машғулотларида интерактив воситаларни қўллаш дарснинг қизиқарли бўлишига, ҳар бир талаба билан индивидуал ишлаш имкониятига, талабаларнинг дарс давомида ахборот технология воситаларидан унумли фойдаланишга ёрдам бериши хусусида илмий хулосалар берилган.
В статье рассматривается эффективность применения различных онлайн-сервисов и интерактивных средств обучения в процессе организации занятий. С научной точки зрения обоснована рентабельность применения интерактивных онлайн-сервисов, предназначенных для проведения викторин, опросников и тестов. В статье приведены результаты использования интерактивных учебных программ, которые делают урок интересней, создают индивидуальный подход к каждому студенту и развивают навыкиспользования информационных технологий и гаджетов.
This article examines the effectiveness of the use of various online services and interactive learning tools in the process of organizing classes. From a scientific point of view,the profitability of using interactive online services designed for quizzes, questionnaires and tests is justified. The article presents the scientific conclusions about the effectiveness of the use of online training programs that make the lesson more interesting,give an individual approach to each student and develops the skill of using information technologies and gadgets.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Ashurova D.N. | Ўқитувчи, Замонавий ахборот технологияси кафедраси | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
2 | Bekmuradov U.N. | Ўқитувчи, Таржимашунослик назарияси ва амалиёти кафедраси | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Ашурова Д.Н., БекмурадовУ.Н.Ўқитувчининг ахборот- коммуникация технологиялари компeтенцияси// Ўзбекистонда хорижий тиллар, 2018, No 4, Б. 185–193. URL: https://journal.fledu.uz/u-ituvchining-ahborot-kommunikatsiya-tehnologiyalari-kompetentsiyasi/ |
2 | Бритвин П.В. Теория самоорганизации в образовании и информационные проблемы современности // Информатика и образование. – 2007. – No2, с. 36 – 38. |
3 | Кондакова Г.Б. Развитие речевой деятельности младших школьников с использованием информационных технологий //Информатика и образование. – 2007. – No2, с. 21 – 22. |
4 | Ибрагимов Х., Абдуллаева Ш. Педагогика назарияси. – Т.: Фан ва технология, 2010.285 б. |
5 | Ибрагимов Х., Содиқов Ғ.У. Ўқиш ва ўқитиш: Услубий қўлланма. – Т., 2012. – 162 б. |
6 | Попова Н.С. Возможности интерактивных средств обучения [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://ito.edu.ru/2009/Tomsk/II/II0-64.html. |
7 | https://sites.google.com/site/smoltechnogsv/home |
8 | https://www.gosoapbox.com. |
9 | https://plickers.com |