594

Дорихона истеъмолчиларининг танлаш ва истеъмолчилар сегментининг шакилланишини
ўрганиш тадқиқот ўтказишнинг устивор йўналишларидан бирига айланди. Биз истеъмолчилар
сегментини шакилланиши ва дори воситаларини харид қилинишида таъсир этадиган омилларни
ўрганишни мақсад қилиб қўйдик.
Таҳлилларга кўра истеъмолчиларга, дорихонада нархлар пастлиги, маҳсулотнинг кенг
ассортименти (42,2%), шифокор тавсияси (41,30%), уйга яқинлиги (28,5%), юқори маълакали
фармацевт ходимлар (22,1%) каби омиллар таъсир этиши аниқланди.
 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system22-11-2019
  • Read count546
  • Date of publication04-04-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages21-25
Ўзбек

Дорихона истеъмолчиларининг танлаш ва истеъмолчилар сегментининг шакилланишини
ўрганиш тадқиқот ўтказишнинг устивор йўналишларидан бирига айланди. Биз истеъмолчилар
сегментини шакилланиши ва дори воситаларини харид қилинишида таъсир этадиган омилларни
ўрганишни мақсад қилиб қўйдик.
Таҳлилларга кўра истеъмолчиларга, дорихонада нархлар пастлиги, маҳсулотнинг кенг
ассортименти (42,2%), шифокор тавсияси (41,30%), уйга яқинлиги (28,5%), юқори маълакали
фармацевт ходимлар (22,1%) каби омиллар таъсир этиши аниқланди.
 

Русский

Одним из приоритетов исследования было изучение выбора потребителей аптеки и
формирование потребительского сегмента. Мы стремились изучить факторы, влияющие на
структуру потребительского сегмента и закупок лекарств.
Согласно анализу, потребители подвержены воздействию таких факторов, как низкие цены на
аптеки, широкий ассортимент товаров (42,2%), рекомендации врачей (41,30%), близость к дому
(28,5%), высококвалифицированный фармацевтический персонал (22,1%) и тд.
 

English

One of the research priorities was to study the choice of pharmacy consumers and the formation of
the consumer segment. We sought to study the factors affecting the structure of the consumer segment and
drug purchases.
According to the analysis, consumers are exposed to factors such as low prices for pharmacies, a wide
range of products (42,2%), doctors' recommendations (41,30%), proximity to home (28,5%), highly qualifed pharmaceutical personnel (22,1%).
 

Author name position Name of organisation
1 Zaynutdinov X.S.
2 Ziyamuhamedova R.M.
3 Saidova M.Y.
Name of reference
1 1. Юданов А.Ю., Вольская А.А. Фармацевтический маркетинг,\\ Ремедиум. Москва. 2007-№2.-С.34-37
2 2. Трухан В.Д. “Актуальные тенденции аптечного рынка глазами потребителей”,\\ Ремедиум. Москва. 2015- №12.- С.29-34
3 3. Пузанкова К.В., Урусова Т.И. “Влияние руководителя аптечной организации на корпаративную культуру”, \\ Фармация. Москва. 2013-№3.-С.36-39.
4 4. Зиямухамедова Р.М., Зайнутдинов Х.С. “ОТС (рецептсиз дори воситалари) - дори воситалари истеъмолчилариинг анкета сўрови натижалари” // Фармацияда таълим, фан ва ишлаб чиқариш интеграцияси .-Тошкент. Илмий-амалий анжуман материаллари. Тошкент.2012.-С.214-216
Waiting