Ushbu maqolada ma’naviy-marifiy tadbirlar orqali talabalarning ijodiy faoliyatini tashkil etishning maqsadi va mazmuni, bajarilishi lozim bo‘lgan vazifalar, mustaqil va ijodiy fikrlash, ijodiy fikrlash qobiliyatlarini aniqlashning turli darajalari, ijodiy faoliyatning o‘ziga xos xususiyatlari, yo‘nalishlari va topshiriqlar turlari bayon etilgan.
Ushbu maqolada ma’naviy-marifiy tadbirlar orqali talabalarning ijodiy faoliyatini tashkil etishning maqsadi va mazmuni, bajarilishi lozim bo‘lgan vazifalar, mustaqil va ijodiy fikrlash, ijodiy fikrlash qobiliyatlarini aniqlashning turli darajalari, ijodiy faoliyatning o‘ziga xos xususiyatlari, yo‘nalishlari va topshiriqlar turlari bayon etilgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Asqarov A.R. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Басова В.М. Формирование социальной компетентности сельских школьников // - Кострома: КГУ, 2004. c.279. |
2 | 2. Sayidahmedov N. Pedagogik mahorat va pedagogik texnologiya // – T.: OPI, 2003. |
3 | 3. Xusanov X. "Oliy ta’lim muassasalarida talabalar faolligini oshirish yo‘llari". Ta’lim va jamiyat jurnali. 2018. 34-40 b. |
4 | 4. Mirzaxo‘jayeva D. Talabalarning ijtimoiy faolliklarini shakllantirush omillari, mezonlari Pedagogs international research journal Volume-6, Issue-1, March-2022. 90-95 b. |