Мақолада умумтаьлим мактабларида узлуксиз экологик таьлимни
ривожлантириш йўлида замонавий педагогик технологиялардан фойдаланиш масалалари
хусусида сўз юритилиб, ўқувчилар онгида экологик билим ва кўникмаларни шаклланишида
замонавий усулларидан кенг фойдаланиш механизмлари ёритиб берилган.
Мақолада умумтаьлим мактабларида узлуксиз экологик таьлимни
ривожлантириш йўлида замонавий педагогик технологиялардан фойдаланиш масалалари
хусусида сўз юритилиб, ўқувчилар онгида экологик билим ва кўникмаларни шаклланишида
замонавий усулларидан кенг фойдаланиш механизмлари ёритиб берилган.
В статье обсуждая вопросы использования современных педогогических
технологий в развитии непрерывного экологического образавания в общеобразовательных
школах, раскрыты механизми широкого использавания передовых методи в формиравания
экологических знаний и превычек в сознания учашихся
In the article, discussing the use of modern pedagogical technologies in the
development of continuous environmental education in secondary schools, disclosed mechanisms for
the wide use of advanced methods in the formation of environmental knowledge and awareness in
students' minds.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Sulaymonova .U. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Uzluksiz ekologik ta’lim konsepsiyasi. O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. – T.: “Bioekosan”, 1999 .–16 b. |
2 | Ekologiyadan davlat ta’lim standarti “Xalq ta’limi”. 2000. 1-son. -79 82 b. |
3 | Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida ijtimoiy o‘quv fanlarni o‘qitishda ekologik ta’lim- tarbiyani amalga oshirishning integrativ dasturi. –T.: O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi, RTM., 2000. –34 b. |