100

Мақолада  умумтаьлим мактабларида  узлуксиз  экологик таьлимни 
ривожлантириш  йўлида  замонавий  педагогик  технологиялардан  фойдаланиш  масалалари 
хусусида сўз юритилиб, ўқувчилар онгида экологик билим ва кўникмаларни шаклланишида 
замонавий усулларидан кенг фойдаланиш механизмлари ёритиб берилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 05-12-2020
  • Ўқишлар сони 93
  • Нашр санаси 24-11-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони301-304
Ўзбек

Мақолада  умумтаьлим мактабларида  узлуксиз  экологик таьлимни 
ривожлантириш  йўлида  замонавий  педагогик  технологиялардан  фойдаланиш  масалалари 
хусусида сўз юритилиб, ўқувчилар онгида экологик билим ва кўникмаларни шаклланишида 
замонавий усулларидан кенг фойдаланиш механизмлари ёритиб берилган.

Русский

В статье обсуждая вопросы использования современных педогогических 
технологий  в  развитии  непрерывного  экологического  образавания  в  общеобразовательных 
школах, раскрыты механизми широкого использавания передовых методи в формиравания 
экологических знаний и превычек в сознания учашихся

English

In  the  article,  discussing  the  use  of  modern  pedagogical  technologies  in  the 
development of continuous environmental education in secondary schools, disclosed mechanisms for 
the wide use of advanced methods  in the  formation of environmental knowledge and awareness  in 
students' minds.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Sulaymonova .U.
Ҳавола номи
1 Uzluksiz ekologik ta’lim konsepsiyasi. O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. – T.: “Bioekosan”, 1999 .–16 b.
2 Ekologiyadan davlat ta’lim standarti “Xalq ta’limi”. 2000. 1-son. -79 82 b.
3 Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida ijtimoiy o‘quv fanlarni o‘qitishda ekologik ta’lim- tarbiyani amalga oshirishning integrativ dasturi. –T.: O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi, RTM., 2000. –34 b.
Кутилмоқда