Ushbu ilmiy maqolada X-XI asrlarda yashab ijod etgan buyuk faylasuf va tabib Abu Ali ibn Sinoning bosib o’tgan ilm yo‘li va qoldirgan asarlarini o‘rganish, bu orqali yoshlarda bilim olishga bo‘lgan kuchli ishtiyoqini shakllantirish masalalari yoritilgan. Shuningdek, Ibn Sinoning hayoti davomida ilm yo‘lidagi qiyinchilik va to‘siqlarni yengib o‘tishi, ko‘p yo‘nalishlardagi mahsuldor ijodi, jahon ilm-fan taraqqiyotidagi roli hamda bugungi kunda uning ilmiy merosini o‘rganish borasidagi fikrlar ifodalangan.
Ushbu ilmiy maqolada X-XI asrlarda yashab ijod etgan buyuk faylasuf va tabib Abu Ali ibn Sinoning bosib o’tgan ilm yo‘li va qoldirgan asarlarini o‘rganish, bu orqali yoshlarda bilim olishga bo‘lgan kuchli ishtiyoqini shakllantirish masalalari yoritilgan. Shuningdek, Ibn Sinoning hayoti davomida ilm yo‘lidagi qiyinchilik va to‘siqlarni yengib o‘tishi, ko‘p yo‘nalishlardagi mahsuldor ijodi, jahon ilm-fan taraqqiyotidagi roli hamda bugungi kunda uning ilmiy merosini o‘rganish borasidagi fikrlar ifodalangan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Boydavlatov A.A. | magistr | NamDPI |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Муталов С. Лидерлик қобилияти Шарқ мутафаккирлари нигоҳида. Янги Ўзбекистон, 140-сон. 2022 йил, 13 июль. |
2 | 2. Смирнова-Ракитина В.А. Абу Али ибн Сино қиссаси. – Т.: Ёш гвардия нашриёти, 1969. |
3 | 3. Zunnunov A. Pedagogika nazariyasi. Toshkent Aloqachi, 2006. – B.35-39 |
4 | 4. Hoshimov K. O‘zbek pedagogikasi antologiyasi. O’qituvchi, 2010. – B.143-157. |
5 | 5. Mirzayev Y. Madiyev J. Tib ilmi yalovbardori. Tafakkur, 2016. |