116

Maqolada chizmachilik darslarida o‘quvchilarda maxsus tushunchalar va grafik ko‘nikmalarni shakllantirish, o‘quvchilar tomonidan bajarilgan grafik ishlarni tekshirish va baholash, o‘quvchi grafik faoliyatining nazorat turlari, baholash mezonlari, grafik ishlarini tekshirishga
234
qo‘yiladigan asosiy talablari yoritilgan. Shuningdek, bilimlar va amaliy ko‘nikmalarni hisobga olish tizimi, baholash tizimidan, dasturlashtirilgan kartochka-topshiriqlardan foydalanishning amaliy tomonlari tahlil qilingan.

  • Internet ҳавола https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14223232
  • UzSCI тизимида яратилган сана 17-12-2024
  • Ўқишлар сони 116
  • Нашр санаси 10-12-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони233-238
Ўзбек

Maqolada chizmachilik darslarida o‘quvchilarda maxsus tushunchalar va grafik ko‘nikmalarni shakllantirish, o‘quvchilar tomonidan bajarilgan grafik ishlarni tekshirish va baholash, o‘quvchi grafik faoliyatining nazorat turlari, baholash mezonlari, grafik ishlarini tekshirishga
234
qo‘yiladigan asosiy talablari yoritilgan. Shuningdek, bilimlar va amaliy ko‘nikmalarni hisobga olish tizimi, baholash tizimidan, dasturlashtirilgan kartochka-topshiriqlardan foydalanishning amaliy tomonlari tahlil qilingan.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Maxmudov A.. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 1. Mirziyoyev Sh.M. Bilimli avlod – buyuk kelajakning, tadbirkor xalq – farovon hayotning, do‘stona hamkorlik esa – taraqqiyotning kafolatidir. Toshkent: “Ozbekiston”. 2019. 31-b.
2 2. Raxmonov I. Chizmachilik. Darslik. Toshkent. “O‘qituvchi” 2019. 5-b.
3 3. Ro‘ziyev E.I., Ashirboyev A.O. Muhandislik grafikasini o‘qitish metodikasi. Toshkent. 2010. 25-27-b
4 4. Abdurasulova B.A. Tasviriy sanʻat fanini o‘qitish metodikasi. Andijon. 2024, b-48.
Кутилмоқда