Бизнинг текширувимизда перинатал патология оқибатида марказий асаб тизими зарарланган болаларни, касалликнинг клиникасига қараб 3 гуруҳга яъни: болалар бош мия фалажи, минимал мия дисфункцияси ва бош мия резидуал органик етишмовчилиги гуруҳларига бўлинди. ЭЭГда миянинг биоэлектрик активлиги ва унинг ўзгариши марказий нерв системасининг функционал бузилиши даражаларини баҳолаш имконини беради.
The bioelectrical activity and its changes on the EEG have been studied, which reflect the severity of functional disorders and are manifested by various pathological phenomena, the correct interpretation of which allows one to assess the degree of functional disorders of the central nervous system.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Jurabekova A.T. | ||
2 | Jumayeva N.B. | ||
3 | Usmanova F.G. | ||
4 | Igamova L.S. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Гусеева Н.Л., Святогор И.А., Софронов Г.А., Сирбиладзе К.Т. Динамика фоновых и реактив-ных паттернов ЭЭГ у детей с минимальными дисфункциями мозга до и после сеансов транскраниальной микрополяризации // Меди-цинский академический журнал. -2015. -№1. -С.47-53. 2. Дадаева Х.Х. Борукаева И.Х. Возрастные особенности распределения индекса и амплитуды биопотенциалов электроэнцефалограммы у детей и подростков в условиях нормоксии и гипоксии. Фундаментальные исследования, (2012), 10-1, 40-45. 3. Земляной Д.А., Львов С.Н., Александрович И.В., Маньков А.В. Минимальные мозговые дисфункции у детей младшего и средного школьного возраста. Сибирский медицинский журнал (Иркутск), 113 (2012), 6(сентябрь),117-120 4. Косенкова Т.В., Щелкова О.Ю., Овчинников Б.В. и др. Особенности поведенческой регуляции у юношей, перенёсших перинатальное гипоксическое поражение ЦНС. // Вестник СГМА. -2015. -Т.14, №3.-С.67-73. 5. Conversion ratio between Dysport and Botox in clinical practice:an overview of available evidence. / R.Ravenni (et.al) //Neurol Sci.2013.Jul.Vol.34.P. 1043-1048 6. Redmond S.M, AshAC/A cross-etiology comparison of the socio-emotional behavioral profiles associated with attention-deficit/hyperactivity disorder and specific language impairment/ Clin Linguist Phon.2014;28(5):346-365. |