20

Ushbu maqola xalqaro ta’lim dasturlari asosida pedagogik oliy ta’lim muassasalarida dual ta’lim tizimini rivojlantirishning metodik ta’minotini takomillashtirish masalalariga bag‘ishlangan. Maqolada dual ta’limning nazariy asoslari, xorijiy tajribalarni tahlil qilish, o‘quv jarayonida nazariya va amaliyot uyg‘unligini ta’minlash usullari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, pedagogik oliy ta’lim tizimida xalqaro hamkorlik imkoniyatlari va zamonaviy metodlarni joriy etish yo‘llari yoritilgan. Tadqiqot natijalari sifatli pedagog kadrlar tayyorlashga va talabalar kasbiy kompetensiyasini oshirishga xizmat qiladi.

  • Количество прочтений 20
  • Дата публикации 04-10-2025
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы79-84
Ўзбек

Ushbu maqola xalqaro ta’lim dasturlari asosida pedagogik oliy ta’lim muassasalarida dual ta’lim tizimini rivojlantirishning metodik ta’minotini takomillashtirish masalalariga bag‘ishlangan. Maqolada dual ta’limning nazariy asoslari, xorijiy tajribalarni tahlil qilish, o‘quv jarayonida nazariya va amaliyot uyg‘unligini ta’minlash usullari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, pedagogik oliy ta’lim tizimida xalqaro hamkorlik imkoniyatlari va zamonaviy metodlarni joriy etish yo‘llari yoritilgan. Tadqiqot natijalari sifatli pedagog kadrlar tayyorlashga va talabalar kasbiy kompetensiyasini oshirishga xizmat qiladi.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Sultonova .R. o'qituvchi ADPI
Название ссылки
1 1. UNESCO. (2023). Global Education Monitoring Report 2023: Technology in Education. Paris: UNESCO Publishing. – 212 b.
2 2. OECD. (2022). Education at a Glance 2022: OECD Indicators. Paris: OECD Publishing. – 472 b.
3 3. O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi. Dual ta’limni joriy etish bo‘yicha metodik qo‘llanma. Toshkent: O‘R O‘MTV. 2021. – 96 b.
4 4. Shavkatova M., Karimov B. “Pedagogik oliy ta’limda dual ta’lim tizimi: tajriba va istiqbollar.” Pedagogika va Psixologiya Jurnali, 2020. №4, 45–53-b.
5 5. European Commission. (2019). Dual Vocational Education and Training: Best Practices in Europe. Brussels: EC Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture. – 158 b.
6 6. Knight, J. (2020). Internationalization of Higher Education: Past and Future. Journal of Studies in International Education, 24(3), 203–210.
В ожидании