Ushbu maqolada yoshlar mediamadaniyatini shakllantirishning ijtimoiy-falsafiy muammolari tahlil qilinadi. “Media” atamasi, “media madaniyat”, media vositalari, ya’ni ommaviy axborot vositalari orqali ta’lim va tarbiya berish jarayoni ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, yoshlar media madaniyatini shakllantirishning ijtimoiy va falsafiy muammolari yoshlarning qadriyatlari, normalari va xulq-atvor modellarini shakllantirishga ommaviy axborot vositalarining ta'siri bilan bog'liqligi muhokama qilingan.
Ushbu maqolada yoshlar mediamadaniyatini shakllantirishning ijtimoiy-falsafiy muammolari tahlil qilinadi. “Media” atamasi, “media madaniyat”, media vositalari, ya’ni ommaviy axborot vositalari orqali ta’lim va tarbiya berish jarayoni ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, yoshlar media madaniyatini shakllantirishning ijtimoiy va falsafiy muammolari yoshlarning qadriyatlari, normalari va xulq-atvor modellarini shakllantirishga ommaviy axborot vositalarining ta'siri bilan bog'liqligi muhokama qilingan.
| № | Имя автора | Должность | Наименование организации |
|---|---|---|---|
| 1 | Ablazov E.E. | o`qituvchi | ADPI |
| № | Название ссылки |
|---|---|
| 1 | 1. Media va axborot savodxonligini shakllantirishning pedagogik jihatlari. O‘quvamaliy qo‘llanma. T.:Extremum-press, 2017 |
| 2 | 2. Ismoilov N.B. Mediamadaniyatning yoshlar hayotiga ijobiy ta’siri va ularning falsafiy dunyoqarashini yuksaltirishdagi o‘rni Oriental Renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. 5(1), Jan., 2025 |
| 3 | 3. Azimov G.S. Ommaviy axborot vositalari va yoshlarning dunyoqarashi. 2021. |
| 4 | 4. Ablazov E.E. Mediamadaniyat tushunchasi va uning xxi asrda tutgan o‘rni. Academic research in educational sciences. volume 2 | Special Issue 4 | 2021 |