259

Ушбу мақолада бўлажак касб таълими педагогларининг тадқиқотчилик кўникмалари моҳиятини очиб бериш, касбий сифатлари билан алоқаларини аниқлашга имкон берувчи асосий назарий қоидалар, малакали бўлажак касб таълими педагогининг қарор топиши, касбий муҳим сифатларни шакллантириш ва юқори малакали бўлажак касб таълими педагогларини замонавий тайёрлашга оид талаблар ҳақида сўз боради. 

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI07-01-2020
  • Количество прочтений245
  • Дата публикации16-12-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы122-125
Ўзбек

Ушбу мақолада бўлажак касб таълими педагогларининг тадқиқотчилик кўникмалари моҳиятини очиб бериш, касбий сифатлари билан алоқаларини аниқлашга имкон берувчи асосий назарий қоидалар, малакали бўлажак касб таълими педагогининг қарор топиши, касбий муҳим сифатларни шакллантириш ва юқори малакали бўлажак касб таълими педагогларини замонавий тайёрлашга оид талаблар ҳақида сўз боради. 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Asqarov I..
Название ссылки
1 Турматов Ж.Р. Ўқувчилар тадқиқотчилик фаолиятини ташкил этишга бўлажак касб таълими ўқитувчиси тайёргарлигини шакллантириш жараёнини моделлаштириш. Педагогик маҳорат. Назарий ва илмий-методик журнал. – Бухоро: БухДУ, 2012 йил. №2. – 19-23 б
2 Шашенкова Е.А. Задача как средство обучения исследовательской деятельности студентов колледжа. 13.00.01 диск. п. н. М. -2001. С.93.
3 Романов П.Ю. Формирование исследовательских умений обучающихся в системе непрерывного педагогического образования, дис. докторапед. Наук 13.00.08 Магнитогорск, 2003. С. 245.
4 Калошина И.П. Психология творческой деятельности: Учеб. Пособие для студентов ВУЗов-3- еизд., доп.-М .ЮНИТИ-ДАНА, 2008. С. 655
В ожидании