Title | Authors | Main Language | Views | Readings |
---|---|---|---|---|
Qo‘llab-quvvatlovchi komponentlar: asosiy paradigmalar va axborot tizimlari
JoT |
Burikhodjayeva M.S., Sharapova S.. |
O'zbek | 33 | 33 |
The role of ai in enhancing omni-channel customer support system: a study of call centers in Uzbekistan
JoT |
Uktamov S.A., Abduqayumova R.A. |
Ingliz | 30 | 30 |
Uch о‘lchovli xajmli jismlarning elastoplastik deformatsiyasi masalalarini shakllantirish
JoT |
Shukurova S.., Rasulmuhamedov M.., Mirzaeva Z.M. |
O'zbek | 29 | 29 |
Модель многоагентной системы мониторинга телекоммуникационной сети передачи аэронавигационной информации
JoT |
Turaeva N.M. | Rus | 26 | 26 |
Автоматизация управления складскими запасами
JoT |
Nurmukhamedov T.R., Gulyamov J.N., Azimov A.A. |
Rus | 24 | 24 |