492

В настоящей статье четко отображается значимость международного педагогического интеграционного сотрудничества в повышении качества образования на сегодняшний день на основе «Болонского соглашения» организованного в Европе, а также приведены работы, выполняемые в нашей республике по данному направлению.  

  • Read count403
  • Date of publication22-01-2021
  • Main LanguageRus
  • Pages166-171
Русский

В настоящей статье четко отображается значимость международного педагогического интеграционного сотрудничества в повышении качества образования на сегодняшний день на основе «Болонского соглашения» организованного в Европе, а также приведены работы, выполняемые в нашей республике по данному направлению.  

English

In this article it’s clearly reflected importance of international pedagogical integration cooperation in improving the quality of education for nowadays on the basis of the “Bologna Agreement” organized in Europe, as well as the work performed in our republic in this direction.

Ўзбек

Maqolada bugungi kunda ta’lim sifatini oshirishda xalqaro pedagogik integratsion hamkorikning ahamiyati Yevropada tashkil qilingan “Boloniya kelishuvi” asosida misolida aniq ko’rsatib o’tilgan va Respublikamizda bu yo’nalishda qilinayotgan ishlar ham keltirilgan.  

Name of reference
1 1. O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 27 iyuldagi “Oliy ma’lumotli mutaxassislar tayyorlash sifatini oshirishda iqtisodiyot sohalari va tarmoqlarining ishtirokini yanada kengaytirish chora-tadbirlari to’g’risida”gi PQ-3151-sonli qarori.
2 2. Abdullayeva B. S. “ Fanlararo aloqadorlikning metodologik-didaktik asoslari”. Ped. fan. dok. … dis. – Toshkent., Uz PFITI. 2006.-164 b.
3 3. Усова А. В. Межпредметные связи в предподавании основ наук в школе: методические рекомендации. Челябинск. Изд. ЧПТУ «Факел», 2006. 15-18с.
4 4. A. Xasanov, Sh. O’roqova. Ta’lim tizimida fanlararo integratsiya. Kasb hunar ta’limi. 2019. №2; 39-42 betlar.
5 5. Jabborova M. Sh. Tikuvchilik texnologiyasi. Darslik.–Toshkent. O’zbekiston. 1994. -414 bet.
6 6. D. Baxritdinova. Texnologiya fanlari samaradorligini oshirishda integratsiyaning ahamiyati. Kasb hunar ta’limi. 2019. №2; 36-38 betlar.
7 7. Nabiuline L. M. Scientifik Data Visualization as Integral Part of Student Reseach//Eastem Europen Scientific Journal, 2018, №5 p.233-237.
8 8. Н. Х. Авлиёкулов. Касбий фанларни модулли у’китиш технологияси. 2004. -280 бет.
9 9. М. Ж. Турдиева. Таьлим жараёни самарадорлигини ошириш ва фанлар интеграциясини таьминлашда креативликнинг ахамияти. Касб-хунар таьлим. 2018 й. №4 17-18 бетлар.
10 10. З. Ш. Тухтаева. Олий таьлимда ихтисослик ва мутахассислик фанлар узвийлиги ва интеграциясини таьминлаш муаммолари. Касб-хунар таьлим. 2018 й. №4 21-24 бетлар.
11 11. Г'. Шомирзаев. Таьлим жараёнида умумтаьлим ва касбий фанлар интеграцияси масалалари. Касб-хунар таьлим. 2018 й. №2; 47-49 бетлар.
12 12. Афанасьева И. В. Вопросы интеграции науки и образования//Таьлим технологиялари. – Тошкент, 2007. - №4. – С. 24-25.
13 13. Otabayeva F. T. Ta’limda integratsiya muammosi//Kasb-hunar ta’limi. – Toshkent, 2008. №2. – B. 25.
14 14. Draupeau Patti. Sparking student creativity (practical ways to promoteinnovative thinking and problem soving). – Alexandria – Virginia, USA: ASCD, 2014. Innovatsion ta’lim texnologiyalari / Muslimov H. A., Usmonboyeva M. H., - T.: “Sanostandart” nashriyoti, 2015.
15 15. O. Xamidov. Oliy ta’limda xalqaro integratsiyalashuv qanday afzalliklarga ega? “Xalq so’zi” 2020 yil 30-may.
Waiting