Мақолада таълим ўзбек тилида олиб бориладиган гуруҳларнинг биринчи курс талабалари учун рус тили бўйича амалий машғулотнинг услубий ишланмаси тақдим этилган. “Кесим ва уни ифодалаш усуллари. Оддий феъл-кесим. Илм-фан куни” мавзусидаги дарс танқидий фикрлашни ривожлантириш технологиясидан фойдаланган ҳолда ишлаб чиқилган. Мақолада “insert”, “matching” va “PRES-formula” каби усулларни қўллаш йўллари келтирилган.
В статье представлена методическая разработка практического занятия по русскому языку для студентов первого курса групп с узбекским языком обучения. Занятие на тему «Сказуемое и способы его выражения. Простое глагольное сказуемое. День науки» разработано с применением технологии развития критического мышления. В работе представлены варианты использования приемов «инсерт», «поиск соответствий» и «ПОПС-формула».
Мақолада таълим ўзбек тилида олиб бориладиган гуруҳларнинг биринчи курс талабалари учун рус тили бўйича амалий машғулотнинг услубий ишланмаси тақдим этилган. “Кесим ва уни ифодалаш усуллари. Оддий феъл-кесим. Илм-фан куни” мавзусидаги дарс танқидий фикрлашни ривожлантириш технологиясидан фойдаланган ҳолда ишлаб чиқилган. Мақолада “insert”, “matching” va “PRES-formula” каби усулларни қўллаш йўллари келтирилган.
The article presents the methodological development of a practical lesson in Russian language for first year students groups with teaching in Uzbek language. The lesson on the subject "The predicate and the ways of its expression. A simple verbal predicate. Day of Science "was developed using the technology of development of critical thinking. The paper presents variants of using the methods "insert", "matching" and "PRES-formula".
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Velishaeva E.S. | преподаватель | Узбекского Государственного университета мировых языков |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Бакиров П. Миллий ғоя тарғиботида ўзбек ҳалқ мақолларидан фойдаланиш (Использование узбекских народных пословиц и поговорок в пропаганде идеи национальной независимости). – Тошкент, 2007. – 48 с. |
2 | Бахтызин А. М. Инновационные процессы в современном образовании: сущность, проблемы, перспективы. [Электронный ресурс]. Режим доступа: file:///C:/Users/fpb/Downloads/innovatsionnye-protsessy-v-sovremennom-obrazovaniisuschnost-problemy-perspektivy.pdf |
3 | Максимова Г. Г. Инновационный подход в преподавании русского языка. [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://ext.spb.ru/2011-03-29-09-03-14/100- russian/2013-2012-12-13-06-04-13.html |
4 | Федуленкова Т. Н. Современная фразеология и фразеодидактика. [Электронный ресурс]. Режим доступа: file:///C:/Users/fpb/Downloads/ sovremennaya-frazeologiya-ifrazeodidaktika. pdf |