В статье рассматриваются вопросы влияния масс медиа на мировосприятие, поведение и стиль жизни молодежи. Акцентируется внимание на необходимость развития в них творческих, созидательных черт характера. C развитием цифровой технологии наблюдается обострение вопросов воспитания и ценностных ориентаций молодых людей, они не всегда правильно оценивают разнородную информацию, циркулирующую в масс-медиа. В статье указываются пути вовлечения учащуюся молодежь к развитию креативности и социальнообразовательной деятельности.
В статье рассматриваются вопросы влияния масс медиа на мировосприятие, поведение и стиль жизни молодежи. Акцентируется внимание на необходимость развития в них творческих, созидательных черт характера. C развитием цифровой технологии наблюдается обострение вопросов воспитания и ценностных ориентаций молодых людей, они не всегда правильно оценивают разнородную информацию, циркулирующую в масс-медиа. В статье указываются пути вовлечения учащуюся молодежь к развитию креативности и социальнообразовательной деятельности.
Мақолада оммавий ахборот воситаларининг ёшлар дунёқараши, хулқ-атвори ва турмуш тарзига таъсири таҳлил қилинган. Улардаги ижодкорлик, бунёдкорлик каби хусусиятларни ривожлантиришга алоҳида аҳамият бериш зарурлиги таъкидланган. Рақамли технологиялар ривожланиши билан ёшлар онгига турли ахборотларнинг таъсири кучайиб бормоқда. Оммавий ахборот воситаларида айланаётган турли хил маълумотларни ёшлар ҳар доим ҳам тўғри баҳолай олмайдилар. Мақолада талабаларни ижодкорликка ва ўз ижтимоиймаърифий фаолиятини ривожлантиришга жалб қилиш йўллари кўрсатилган.
The article deals with the influence of mass media on the world view, behavior and lifestyle of young people. The attention is focused on the need to develop creative, creative character traits in them. With the development of digital technology, there is an aggravation of the issues of education and value orientations of young people; they do not always correctly evaluate the heterogeneous information circulating in the mass media. The article indicates the ways of involving students in the development of creativity and social and educational activities.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Muminova F.I. | доктор филологических наук, профессор | Университет мировой экономики и дипломатии |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Narmaniya David, Tokuyama Asuka, available at: https://ria.ru/society/20171015/1506764905.html |
2 | Hikikomori, Hiasuki, available at: https://ru.wikipedia.org/ |
3 | Leonov N.S. Informacionno-analiticheskaja rabota v zagranuchrezhdenijah, Moskow, 1996, 96 p., available at: https://books.google.co.uz/books? |
4 | Prazdnovanie dnja kitajskoj i japonskoj kul'tury, available at: https://fledu.uz/ru/prazdnovaniednya-kitajskoj-i-yaponskoj-kultury/ |
5 | «Uchitel' Uzbekistana» 14 nojabrja 2018; «Uchitel' Uzbekistana 15 dekabrja 2017; «Uchitel' Uzbekistana» 3 nojabrja 2017; «Uchitel' Uzbekistana» 3 fevralja 2017 i dr. |
6 | Masterstvo podgotovki materialov dlja SMI, available at: http://uwed.uz/ru/news/page/2 |
7 | Izuchaja literaturnoe nasledie Chingiza Ajtmatova i Abaja Kukanbaeva, available at: https://fledu.uz/ru/directory/yangiliklar/page/8/ |