Ахборот технологияларини таълим жараёнида қўллаш таълим самарасини оширишга хизмат қилувчи усуллар, воситаларидан кенг фойдаланиш имконини оширди. Ушбу мақолада электрон таълимни ташкил этишда ўқув анимациялардан фойдаланишнинг самараси ва афзалликлари кўрсатиб ўтилган. Ҳарқандай таълим сингари электрон таълимни жорий этишда ҳамэнг қизиқарли ва самарали усулларини ишлаб чиқиш муҳимдир. Дарс жараёнида маълумотларни визуал тақдим этиш муҳим аҳамиятга эгадир, шунингдек,электрон таълимда ҳам бундай визуаллик таълим сифатини оширишга хизмат қилади. Электрон таълимда анимацияларнинг қўлланилиши мавзуни ўрганишга талабаларда қизиқишни, фаоллиги ва тасаввурини ошириши, улар хотирасида берилаётган маълумотларнинг сақлаб қолиниши ва керакли вақтда уларниэслай олиши каби самарали таъсир кўрсатади. Шунингдек, мақоладаанимацияни барча фанлар учун қўллаш имконияти, мураккаб мавзуларни соддалаштириш, моделлаштиришга асосланган таълимда қўллаш, дарснинг барча босқичларида фойдаланиш усуллари ўрганиб чиқилган.Электрон таълимда сюжетли ҳикоялар, мультимедиа графикалар, персонажли анимация кабиларнинг аҳамияти, ўқув жараёнида анимацияларни тайёрлашда уларнинг таъсирчан бўлишхусусиятлари кўрсатиб ўтилган.Таълим жараёнида анимацияларни яратиш мураккаб бўлиб,бу жараёнда анимация турлари ва уларни ишлаб чиқишучунфойдаланиладиган дастурий воситаларда ишлаш кўникмаси шаклланган бўлиши керак.
Ахборот технологияларини таълим жараёнида қўллаш таълим самарасини оширишга хизмат қилувчи усуллар, воситаларидан кенг фойдаланиш имконини оширди. Ушбу мақолада электрон таълимни ташкил этишда ўқув анимациялардан фойдаланишнинг самараси ва афзалликлари кўрсатиб ўтилган. Ҳарқандай таълим сингари электрон таълимни жорий этишда ҳамэнг қизиқарли ва самарали усулларини ишлаб чиқиш муҳимдир. Дарс жараёнида маълумотларни визуал тақдим этиш муҳим аҳамиятга эгадир, шунингдек,электрон таълимда ҳам бундай визуаллик таълим сифатини оширишга хизмат қилади. Электрон таълимда анимацияларнинг қўлланилиши мавзуни ўрганишга талабаларда қизиқишни, фаоллиги ва тасаввурини ошириши, улар хотирасида берилаётган маълумотларнинг сақлаб қолиниши ва керакли вақтда уларниэслай олиши каби самарали таъсир кўрсатади. Шунингдек, мақоладаанимацияни барча фанлар учун қўллаш имконияти, мураккаб мавзуларни соддалаштириш, моделлаштиришга асосланган таълимда қўллаш, дарснинг барча босқичларида фойдаланиш усуллари ўрганиб чиқилган.Электрон таълимда сюжетли ҳикоялар, мультимедиа графикалар, персонажли анимация кабиларнинг аҳамияти, ўқув жараёнида анимацияларни тайёрлашда уларнинг таъсирчан бўлишхусусиятлари кўрсатиб ўтилган.Таълим жараёнида анимацияларни яратиш мураккаб бўлиб,бу жараёнда анимация турлари ва уларни ишлаб чиқишучунфойдаланиладиган дастурий воситаларда ишлаш кўникмаси шаклланган бўлиши керак.
Использование информационных технологий в образовательном процессе расширило использование методов и инструментов для улучшения результатов обучения.В даннойстатье описываются эффективность и преимущества использования образовательных анимаций при организации электронного обучения.Как и в любом образовании, важно разработать наиболее интересные и эффективные способы внедрения электронного обучения. Во время урока визуальное представление информации очень важна, в электронном обучении этот вид визуализации также способствует повышению качества образования. Использование анимации в электронном обучении оказывает благотворное влияние на изучение предмета, например, на повышение интереса, активности и воображения учащихся, удержание информации в их памяти и способность запоминать информацию в нужное время.Статья также исследует возможности применения анимации ко всем дисциплинам, упрощения понимания сложных тем, использования её в моделированном обучении и на всех этапах урока. Создание анимации в процессе обучения является сложныммеханизмом, для чего необходимо иметь навыки работы с программным обеспечениемдля ееразработки.
The use of information technology in the educational process has expanded the use of methods and tools to improve learning outcomes. This article describes the effectiveness and advantages of using educational animations in organizing e-learning. As in any education, it is important to develop the most interesting and effective ways to implement e-learning. During the lesson, visual representation of information is very important, and in e-learning this kind of visualization also contributes to improving the quality of education. The use of animation in e-learning has a beneficial effect on the study of the subject, such as increasing the interest, activity and imagination of students, retaining information in their memory, and the ability to remember the information at the right time. The article also explores the possibility of applying animation to all disciplines, simplifying complex topics, applying it to simulated learning and ways of using it at all stages of the lesson. Creating animation in the learning process is a complex mechanism, for which you need to have the skills to work with software for their development.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Ashurova D.N. | Ўқитувчи | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Государев И. Б. К вопросу о терминологии электронного обучения// Человек и образование, No 1 (42), 2015. — С. 180–183. — URL: https://cyberleninka.ru/article/n/k-voprosu-o- terminologii-elektronnogo-obucheniya/viewer (дата обращения 20.12. 2019). |
2 | https://www.etymonline.com/word/animation |
3 | https://www.sdd-technology.com/ |
4 | https://www.cgpundit.com/animation-in-education/ |
5 | https://www.ispring.ru/elearning-insights/animation-in-elearning |
6 | https://videoinfographica.com/animation/ |
7 | https://elearningindustry.com/animation-in-elearning-use |
8 | Kerlow I. V. The Art of 3D Computer Animation and Effects. — N.Y., 2004. — 512 р.9. |
9 | https://ru.wikipedia.org/wiki/ |