Мақолада когнитив тилшуносликнинг энг катта тармоғи лексик когнитология бўйича бизнес туризми атамаларини тушуниш ва уларни когнитив таҳлил қилиш масалалари ѐритилган. Бизнес туризми атамаларини когнитив тушуниш ва бу соҳани тўлақонли ўрганиш мақсадида, дунѐ тажрибасидан бизнес туризми атамаларини когнитив аспектда ўрганиш ҳам соҳани ривожлантиришдаги муҳим харакатларданлиги ва туризм тил ва тилларни ўрганиш билан амалга ошириладиган моделлар тақдим этилган. Бизнес тууризми атамаларига оид тафаккур, билим маданий ҳодиса сифатида талқин қилинганда, бу шаклдаги билимнинг маълум ижтимоий гуруҳ маданияти учун хос бўлган меъѐрларга қанчалик даражада мос келиши назарда тутилади
Мақолада когнитив тилшуносликнинг энг катта тармоғи лексик когнитология бўйича бизнес туризми атамаларини тушуниш ва уларни когнитив таҳлил қилиш масалалари ѐритилган. Бизнес туризми атамаларини когнитив тушуниш ва бу соҳани тўлақонли ўрганиш мақсадида, дунѐ тажрибасидан бизнес туризми атамаларини когнитив аспектда ўрганиш ҳам соҳани ривожлантиришдаги муҳим харакатларданлиги ва туризм тил ва тилларни ўрганиш билан амалга ошириладиган моделлар тақдим этилган. Бизнес тууризми атамаларига оид тафаккур, билим маданий ҳодиса сифатида талқин қилинганда, бу шаклдаги билимнинг маълум ижтимоий гуруҳ маданияти учун хос бўлган меъѐрларга қанчалик даражада мос келиши назарда тутилади
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | no G.I. | student | Андижон давлат университети |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Бодуэн де Куртенэ И.А. О задачах языкознания. В кн.: Избранная труды по общему языкознанию. М.: Изд-во АН СССР, 1963. Т.I –с.203-222. |
2 | 2. Бодуэн де Куртенэ И.А. О задачах языкознания. В кн.: Избранная труды по общему языкознанию. М.: Изд-во АН СССР, 1963. Т.I –217-бет |
3 | 3. Войшвилло Е.К. Понятие как форма мышления. –М.: Изд-во МГУ, 1989. -91- бет |
4 | 4. Gatner W., Image formation process. In M.Uysal and D. Fesenmainer Communication and channel systems in Tourism marketing, New -York, The Harworh press, pp 121-215, 1993. |
5 | 5. Gardener H., Intelligence and Intelligences: Universal principles and individual differences. Archives de psychologie, 61, 169-172 |
6 | 6. Горский Д.П. Обобщение и познание. –М.: Мысль. 1985. -208 с. |
7 | 7. Иванов В. Вс. Четные и нечетные асимметрия мозга и знаковых систем. – М.:Советское радио, 1978. -184 с |
8 | 8. Жинкин Н.И. Речь как проводник информации. –М.: Наука, 1982: 88-бет |
9 | 9. Кочергин А.Н. Взаимодействие наук как комплексная проблема. В кн.: Взаимодействие наук как фактор их развития. – Новосибирск: Наука, 1988. – с. 5-20. |
10 | 10. Кацнельсон С.Д. Типология языка и речевое мышление. –Л.: Наука, 1972. 110-бет. |
11 | 11. Fodor J. The Language of Thought.-Sussex, 1975, 110-бет. |
12 | 2. Katz J. Language and other abstract objects. Oxford: Blackwell, 1981. |
13 | 13. Rubin, J., Study of cognitive process in second language learning, Applied linguistics, 2, 117-31. |
14 | 14. Sapir E. The status of linguistics as a science. In: Selected writings of Edward Sapir in language, culture and personality. Berkley: Univ. of California Press, 1968.- p.160-166 |
15 | 15. Серебренников Б.А. О материалистическом подходе к явлениям языка. М.: Наука. 1983. -103-110-бетла |