60

Ушбу мақолада ижтимоий интеллектнинг бугунги кунда аҳамияти, долзарб масала эканлиги ҳақида маҳаллий ва хорижий олимларнинг илмий қарашлари келтирилган. Ҳозирги кунда Ўзбекистон миѐсида кенг доирада ўрганилаѐтгани ҳақида қарашлар баѐн этилган.

  • Ўқишлар сони 60
  • Нашр санаси 21-03-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони1300-1305
Ўзбек

Ушбу мақолада ижтимоий интеллектнинг бугунги кунда аҳамияти, долзарб масала эканлиги ҳақида маҳаллий ва хорижий олимларнинг илмий қарашлари келтирилган. Ҳозирги кунда Ўзбекистон миѐсида кенг доирада ўрганилаѐтгани ҳақида қарашлар баѐн этилган.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Qdirbaeva X.M. ўқитувчиси Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти
Ҳавола номи
1 1. https // news./un. org/ 565442-government-bodies-must-serve-people-uzbekpresident
2 2. Проблемы гражданского общества. Ежемесячный обзор зарубежной литературы. – 2018. – №9 (14)
3 3. Шайхова Х. Интеллектуал салоҳият – тараққият мезони. – Т.: Ўзбекистон, 2011. – Б.12.
4 4. Қораев Самаридин Баракаевичнинг. Improvement of Vocational Training of Pupils in Secondary Schools. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, Vol. 24, Issue 01, 2020 ISSN: 1475-7192 1734-1742 pag
5 5. Абу Наср Форобий. Фозил одамлар шаҳри. −Т.: А.Қодирий номидаги халқ мероси нашриѐти, 1993. − 222 б.
6 6. Федоренко А.В. Социальный интеллект: Сущность и проблемы у студентов педагогических специальностей//Вестник Военного университета. 2011.№4 (27).С.57-60.; Практический интеллект / Роберт Дж. Стерн
7 7. Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. - СПб. : Питер,1999. - 289 с.; Емельянов Ю.Н. Активное социально-психологическое обучение / Ю. Н. Емельянов. - Л. : Изд-во ЛГУ, 1995. – 167 с.; Южанинова А. Л. К проблеме диагностики социального интеллекта / А. Л. Южанинова // Проблемы оценивания в психологии. - Саратов: 1994. – С.84-87.Куницына В. Н. Межличностное общение: учебник для вузов / В. Н. Куницына, Н. В. Казаринова, В. М. Погольша. - СПб.: Питер, 2002. - 544с.Куницына В. Н. Социальная компетентность и социальный интеллект: структура, функции, взаимоотношение / В. Н. Куницына // Теоретические и прикладные вопросы психологии / Под ред. А. А. Крылова. - СПб. : 1995. - С. 48-59
8 8. Бобнева М. И. Социальные нормы и регуляция поведения / М. И. Бобнева. – М. : Наука, 1998. – 312с
9 9. Южанинова А.Л. К проблеме диагностики социального интеллекта / А. Л. Южанинова // Проблемы оценивания в психологии. – Саратов: 1994. – С.84-87
10 10. Kdirbayeva, X. (2020). PEDAGOGICAL-PSYCHOLOGICAL PROPERTIES OF SOCIAL INTELLECT. In ПЕДАГОГИКА И ПСИХОЛОГИЯ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И ПРАКТИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ (pp. 102-106).
11 11. Mangitbayevna, K. X. (2019). THE PROBLEM OF SOCIAL INTELLECT AND ITS COMPONENTS IN THE WORK OF ORIENTAL THINKERS. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 7(3).
12 12. Сергеева, Э. С. (2020). ПРИЁМ ПОНИМАНИЯ КАК ОДИН ИЗ СПОСОБОВ ИНТЕРПРЕТАЦИИ ХУДОЖЕСТВЕННОГО ТЕКСТА. Academic research in educational sciences, (4)
13 13. Сергеева, Э. С. (2021). КАТЕГОРИЯ ПРОСТРАНСТВА В ХУДОЖЕСТВЕННОЙ ЛИТЕРАТУРЕ. Экономика и социум, (1-2), 957-960.
Кутилмоқда