131

Ўқув жараѐнида миллий-маданий мерос идрок қилинибгина қолмай, интеллектуал-ижодий нуқтаи назардан ўрганилиши зарур. Чунки интеллектуалижодий креатив идрок қилиш ва уни ижодий фаолият жараѐнига жорий этишни, зарур коммуникатив муносабатларни амалга татбиқ қилишни синфдан ташқари шароитларда тўлиқ амалга ошириш мумкин

  • Ўқишлар сони 131
  • Нашр санаси 21-03-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони159-165
Ўзбек

Ўқув жараѐнида миллий-маданий мерос идрок қилинибгина қолмай, интеллектуал-ижодий нуқтаи назардан ўрганилиши зарур. Чунки интеллектуалижодий креатив идрок қилиш ва уни ижодий фаолият жараѐнига жорий этишни, зарур коммуникатив муносабатларни амалга татбиқ қилишни синфдан ташқари шароитларда тўлиқ амалга ошириш мумкин

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Tilkova M.A. мудири”, п.ф.ф.д (PhD) Жиззах ВПХКТМОХМ
Ҳавола номи
1 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 25 январдаги “Умумий ўрта, ўрта махсус ва касб-ҳунар таълими тизимини тубдан такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Фармони// Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2018 йил 4-сон, 69 модда
2 2. И.Кaримов И. Юкcaк мaънaвият – енгилмac куч. – Тошкент: Мaънaвият, 2008. – 176
3 3. Sh.A. Abdujalilova , S.B. Qorayev The Role Of Pedagogical Technologies In The Formation Of Students' Scientific Outlook European Journal of Molecular & Clinical Medicine ISSN 2515-8260 Volume 07, Issue 03, 2020
4 4. Лихачев Б.Т. Воспитательные аспекты обучения: Учеб.пособие по спецкурсу для студ.пед.институтов. – М.: Просвещение, 1992. – 192 б.
5 5. Маньковская Л.Ю. Типологические основы зодчества Средней Азии (IХначало ХХ в.в.). – Т., 1980. – 111 б.
6 6. Маслоу А. Мотивация и личность.– СПб, 1999.– ст.177
Кутилмоқда