Adabiyot fani bugungi kun o‘quvchisining fikrlay olish, tasavvurini boyitish, ziyrakligi, diqqatini oshirish, nutqini o‘stirish, o‘z shaxsiy fikrini ayta olish, hayotga real qarashini shakllantish, matnni tahlil qilish imkoniyatlarini yuzaga chiqaradi va uni o‘stirishga, takomillashishga xizmat qiladi. Shundan kelib chiqqan holda biz bu maqolamizda maktab darsliklaridagi ayrim kichik epik janrlarni xalqaro talablar asosida tahlil qilish texnologiyasini ishlab chiqdik.
Adabiyot fani bugungi kun o‘quvchisining fikrlay olish, tasavvurini boyitish, ziyrakligi, diqqatini oshirish, nutqini o‘stirish, o‘z shaxsiy fikrini ayta olish, hayotga real qarashini shakllantish, matnni tahlil qilish imkoniyatlarini yuzaga chiqaradi va uni o‘stirishga, takomillashishga xizmat qiladi. Shundan kelib chiqqan holda biz bu maqolamizda maktab darsliklaridagi ayrim kichik epik janrlarni xalqaro talablar asosida tahlil qilish texnologiyasini ishlab chiqdik.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Murodova F.. | magistranti | Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Resublikasi Prezidenti Sh. M. Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi |
2 | 2. To‘xliyev B. Adabiyot o‘qitish metodikasi. Toshkent. ―Yangi asr avlodi‖. 2020 y |
3 | 3. Adabiyot. 8-sinf uchun darslik. Toshkent -2019 yil |
4 | 4. Кололожвари И.ва Сеченикова. Как организовать интегрированный урок, Народное образование. -1999 №1 |
5 | 5. A.A.Xalikov ―Pirls dasturining mazmun –mohiyati‖ –pedagogika fanlar doktori |