Ушбу мақолада миллий тарбиянинг долзарб масалалари, бола тарбиясида ота-она маъсулиятин оширишнинг аҳамияти, тарбиянинг нозик ва мураккаб жиҳатлари ҳақида мушоҳада қилинган.
Ушбу мақолада миллий тарбиянинг долзарб масалалари, бола тарбиясида ота-она маъсулиятин оширишнинг аҳамияти, тарбиянинг нозик ва мураккаб жиҳатлари ҳақида мушоҳада қилинган.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Kashanova N.M. | ўқитувчиси | Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти |
2 | Sharipov M.L. | ўқитувчиси | Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Вазирлар Маҳкамасининг 2019 йил 31-декабрдаги И059-сонли қарорига 1- илова.ҚҲММБ: 09/20/1059/0017-сон.03.20.2020.Узлуксиз маънавий тарбия концепцияси |
2 | 2. Кошанова, Н. М. Оила ва мураббий манфаатли ҳамкорлигининг таьлим сифатини оширишдаги аҳамияти. Academic Research in Educational Sciences, 1 (3), 2020. 32-б. |
3 | 3. Кожурова, О. Ю. Мактаб ва оиланинг ижтимоий ҳамкорлиги уларнинг таълим салоҳиятини ошириш омили сифатида: дисс автореферати. ... 2002. — 480 с. ) |
4 | 4. Шенна Марина Борисовна. Развитие и реализация воспитателъного потенциала семьи в условиях социалного потенциала семьи условиях социального партнерства со школой. дисс. ... канд. пед. Наук.Уфа-2013.-224 с. 5. Хоменко, И.А. Школа и родители: этапы развития социального партнерства |
5 | 5. Хоменко, И.А. Школа и родители: этапы развития социального партнерства [Текст] // И.А.Хоменко// Педагогическое обозрение. - 2008. - №4 (79).-С.7-8.] |
6 | 6. Низова, A.M. Функции семьи и воспитание детей /Сборник научных трудов. Воспитательные возможности семьи [Текст] /А.М.Низова. - М., 1981. |
7 | 7. Кирикова, М.И. Повышение воспитательного потенциала неполной семьи в условиях Центра социальной помощи семье и детям: автореферат дисс. ... канд. соц. наук [Текст] / М.И.Кирикова. - Москва, 2009.- 38 с. |
8 | 8. Министерство образования Республики Беларусь Учреждение образования «Белорусский государственный педагогический университет имени Максима Танка» Методические сопровождение факулътативнқх занятий введение педагогическую профессию Модуль 1. «В мире педагогической професии» для Х класса учреждений общего среднего образования Минск 2015 .С-30 |
9 | 9. Mardonov S., Toshtemirova S., Ahmadjonov B, Koshanova N. Structure and Mechanisms of Action of The Еdcatcional cluster. // International Journal of Psychologial Rehabilitation,Vol.24,Issue 07,2020. 8104-8111 |
10 | 10. Koshanova N. Tеаcher actions in professional direction school (according to the educational cluster) //European Science review.№ 3-4 2020. htpps://doi.org/10.29013/ESR-20-3.4-24-26. |
11 | 11. Кошанова, Н. М. Халқимиз ҳаѐтидаги зардуштийлик таълимоти билан боғлиқ анъана маросимлар. Тамаддун нури. Илмий, ижтимоий-фалсафий, маданий-маърифий, адабий-бадиий журнали. Қорақалпоғистон Республикаси, 2020.1-сон – Б. 37-40 |
12 | 12. Абдурауф Фитратнинг ―Оила ѐки оилани бошқариш тартиблари‖ асарида миллий тарбия масаласи. Илм сарчашмалари. илмий –методик журнали.Урганч.2020.7-сон.44-47 |
13 | 13. ―Умумтаълим мактабларида синф мураббийлари фаолияти самарадорлигини ошириш механизмлари‖. Замонавий таълим илмий –амалий оммабоп журнали. 2020. 2-сон. 28-33-б. |