Speaking is the expression of one's thoughts in order to solve communication problems. This is the activity of one person, although it is included in communication and is unthinkable outside of it because communication is always interacting with other people. The goal of education in secondary school should be considered not language, which is appropriate for philological education in a special university, and not speech as a "way of forming and formulating thoughts".
Speaking is the expression of one's thoughts in order to solve communication problems. This is the activity of one person, although it is included in communication and is unthinkable outside of it because communication is always interacting with other people. The goal of education in secondary school should be considered not language, which is appropriate for philological education in a special university, and not speech as a "way of forming and formulating thoughts".
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Ochilboyeva I.A. | teacher | English Faculty II, The Department of Integrated English Course of SamSIFL |
2 | Qudratova D. . | teacher | English Faculty II, The Department of Integrated English Course of SamSIFL |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Мирульд Р.П., Максимова И.Р. Современные концептуальные принципы коммуникативного обучения иностранным языкам // Иностранные языки в школе. – Москва, 2000. - №4. – С. 9-15 |
2 | 2. Климентенко А.Д. Экспериментальное обучение английскому языку детей с шести лет в школе // Иностранные языки в школе. – Москва, 1978. - № 2. - С.37-47 |
3 | 3. Гальскова Н.Д., Никитенко З.Н. Организация учебного процесса по иностранным языкам в начальной школе //Иностранные языки в школе.- Москва, 1994 - №1 - С.8-16 |
4 | 4. Бим И.Л., Биболетова М.З. Возможные формы и содержание курсов обучения иностранным языкам в начальной школе // Иностранные языки в школе. Москва, 1991.- № 2 - С.23-24 |
5 | 5. Эльконин Д.Б. Развитие устной и письменной речи учащихся // Под ред. Давыдова В.В., Нежновой Т.А. - Москва: ИНТОР, 2003. - 112 с. |
6 | 6. Программа по английскому языку для начальных школ. – Москва: «Просвещение», 2005. - 128 с |
7 | 7. Богородская В.Н. “The World of Britain” – новый учебник для 10-11 классов школ с углубленным изучением английского языка // Иностранные языки в школе. – Москва, 2000. - № 3. – С. 15-20 |
8 | 8. Агурова Н.В. Обучение английскому языку на начальном этапе. Москва, 1998. – 167 с. |
9 | 10. Азарова С.И. и др. Первый год обучения //Иностранные языки в школе. – Москва, 2004. - № 7. – С.17 – 24 |
10 | 9. Агурова Н.В., Гвоздецкая Н.Д. Английский язык в детском саду. Москва, 1999. – 234 с |
11 | 11. Апресян Ю.Н. Образ человека в языке. Попытка системного описания // Вопросы языкознания. - Москва, 1995. - № 1. – С. 21-38 |
12 | 12. Биболетова М.З., Денисенко О.А., Трубанева Н.Н. Рабочая тетрадь к учебнику англ. яз. общеобразов. нач. шк. «Enjoy English-2». – Обнинск: Титул. - 2003. – 64с |
13 | 13. Биболетова М.З., Денисенко О.А., Трубанева Н.Н. Книга для учителя к учебнику английского языка для начальной школы «Enjoy English» для 2 кл. общеобр. учрежд. – Обнинск: Титул. – 2007. – 112с. |
14 | 14. Биболетова М.З., Трубанева Н.Н. Программа курса английского языка к УМК «Enjoy English» для 2 – 9 кл. общеобраз. учрежд. – Обнинск: Титул, 2007. – 48 с |