Ушбу мақолада бугунги кунда хотин-қизлар хуқуқларини химоя қилиш ва гендер тенгликни таьминлаш борасида юртимизда олиб борилаѐтган ишлар ѐритиб берилган
Ушбу мақолада бугунги кунда хотин-қизлар хуқуқларини химоя қилиш ва гендер тенгликни таьминлаш борасида юртимизда олиб борилаѐтган ишлар ѐритиб берилган
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Norboyeva D.O. | talabasi | Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти “Гуманитар фанлар” факултети |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. “Хотин-қизлар ва эркаклар учун тенг ҳуқуқ ҳамда имкониятлар кафолатлари тўғрисида”ги ЎРҚ-562-сон Қонуни. (Қонун хужжатлари миллий базаси 03,09,2019) |
2 | 2. “Хотин-қизларни тазйиқ ва зўравонликдан ҳимоя қилиш тўғрисида”ги ЎРҚ-562-сон Қонуни. (Қонун хужжатлари миллий базаси 03,09,2019) |
3 | 3. А.Х. Саидов Инсон ҳуқуқлари умумий назарияси. –Т. 2012. |
4 | 4. Hojiyev R.B., Xolmo`minov G.B., Sharipov M.L. (2020) Raising a Harmoniously Developed Generation is a Priority of Democratic Reforms in Uzbekistan // European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, №8(5). 1-3. |
5 | 5. Хажиев, Р.Б. (2014) Факторы развития общественной активности у студентов и молодѐжи. Молодой ученый, №20, С. 532. |
6 | 6. Hojiyev R. B., Adilov Z. Y. (2017) The source of developing intеllеctual ability. Молодой ученый, №22 (4), С. 389-393 |
7 | 7. Хажиева, М.С., Хажиев, Р. Б. (2015) Роль молодѐжи в реализации социальной активности толерантности. Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов. №2, 30-32. |
8 | 8. Khodjiev, R.B. (2015) The Conceptions on Developing Student Youth Social Activity. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, №1-2, P. 52 |
9 | 9. Икрамов Р.А., Хожиев Р.Б. (2020). Воспитание гармонично развитого поколения является приоритетом государственной |
10 | 10. Maksuda Khajieva, Rasulbek Khajiev (2015). The Role of the Tolerance in Society and its Philosophical Interpretation. Young scientist. Vol. 2. P. 159-161 |
11 | 11. Umid Abdalov, Rasulbek Hadjiyev (2015). The Role of Community in the Development of Society of Citizenship. Young scientist. Vol. 2. P. 107-109. |