295

Maqolada o’quvchilarga matematika fanini qiziqarli va tushunarli qilib o’qitish uchun o’quvchilar tomonidan yo’l qo’yiladigan xatoliklarga nisbatan matematik yumorlardan kasrlarni qisqartirish, kasrlarni qo’shish, logarifmlar, burchaklar yig’indisi sinusi tushunchalari misolida qanday qilib foydalanish haqida ma’lumotlar keltirilgan.

  • Ўқишлар сони 295
  • Нашр санаси 21-03-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони160-165
Ўзбек

Maqolada o’quvchilarga matematika fanini qiziqarli va tushunarli qilib o’qitish uchun o’quvchilar tomonidan yo’l qo’yiladigan xatoliklarga nisbatan matematik yumorlardan kasrlarni qisqartirish, kasrlarni qo’shish, logarifmlar, burchaklar yig’indisi sinusi tushunchalari misolida qanday qilib foydalanish haqida ma’lumotlar keltirilgan.

Ҳавола номи
1 1. U.A.Rozikov, N.H.Mamatova. Matematika va turmush.O’zR FA “Fan” nashriyoti.2020,14-19.
2 2. Н.Б.Алфутова, А.В.Устинов. Алгебра и теория чисел. Сборник задач для математических школ. Москва, МЦНМО,2002. 168-169
3 3. Paulos J.A. Mathematics and humor: a study of the logic of humor . Chicago, IL: University of Chicago Press. 1980
4 4. Славуцкмий И.И. В шутку и всерьез о математике. Санкт-Петербург, 1998
5 5. Weber K., Mathematical humor: Jokes that reveal how we think about mathematics and why we enjoy it. Math. Intelligencer.2016
6 6. Seytov, A. J., Esonturdiyev, M. N., Qarshiboyev, O. S. O., & Quzmanova, G. B. (2020). LOGARIFMLARNING AYRIM HAYOTIY MASALALARDAGI TAТBIQI. Academic research in educational sciences, (3).
Кутилмоқда