Ушбу мақолада олий таълим муассасаларида таҳсил олаётган талаба ёшлар ўртасида интернет ва ижтимоий тармоқлардан фойдаланиш маданияти бўйича ўтказилган социологик тадқиқот таҳлили келтирилган. Бундан ташқари Интернет ва рақамли технологиялар хизматларини кўрсатиш бўйича хориж тажрибалари, олимлар томонидан берилган илмий талқинлари, интернет, аудио ва видео маълумотларни алмашиш орқали электрон конвергенциянинг ривожланиш масалалари, замонавий таълимнинг ривожланишида хорижий илмий-таълим онлайн ахборот ресурсларидан веб-сайтларидан унумли фойдаланиш жараёнлари ёритилган.
Ушбу мақолада олий таълим муассасаларида таҳсил олаётган талаба ёшлар ўртасида интернет ва ижтимоий тармоқлардан фойдаланиш маданияти бўйича ўтказилган социологик тадқиқот таҳлили келтирилган. Бундан ташқари Интернет ва рақамли технологиялар хизматларини кўрсатиш бўйича хориж тажрибалари, олимлар томонидан берилган илмий талқинлари, интернет, аудио ва видео маълумотларни алмашиш орқали электрон конвергенциянинг ривожланиш масалалари, замонавий таълимнинг ривожланишида хорижий илмий-таълим онлайн ахборот ресурсларидан веб-сайтларидан унумли фойдаланиш жараёнлари ёритилган.
This article presents a sociological research analysis on the culture of using the Internet and social networks among students studying in higher education institutions. In addition, foreign experiences in the provision of Internet and digital technologies services, scientific interpretations given by scientists, development issues of electronic convergence through the exchange of Internet, audio and video data, effective use of websites of foreign scientific and educational online information resources in the development of modern education are highlighted.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | RAHIMOVA S.. | «Ахборот кутубхона тизимлари » кафедраси в.б.доценти с.ф.б.ф.д.(PhD) | Муҳаммад ал-Хоразмий номидагиТошкент ахборот технологиялари университети |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги «2022 — 2026 йилларга мўжалланган янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида»ги ПФ-60-cон Фармони. |
2 | 2. Тешабаев Т.З.,Отақўзиева З.М. Ахборотлашган иқтисодиёт: Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирлиги томонидан дарслик сифатида тавсия этилган: Ўзбекистон Республикаси ахборот технологиялари ва коммуникацияларини ривожлантириш вазирлиги; Муҳаммад ал-Хоразмий номидаги Тошкент ахборот технологиялари университети –Тошкент: Алоқачи 2017. –Б.17. |
3 | 3. Тешабаев Т.З.,Отақўзиева З.М. Ахборотлашган иқтисодиёт:Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирлиги томонидан дарслик сифатида тавсия этилган: Ўзбекистон Республикаси ахборот технологиялари ва коммуникацияларини ривожлантириш вазирлиги; Муҳаммад ал-Хоразмий номидаги Тошкент ахборот технологиялари университети –Тошкент: Алоқачи 2017. –Б.26 |
4 | 4. Jonathan Obar, Steven Wildman. Social Media Definition and the Governance Challenge – An Introduction to the Special Issue. — Rochester, NY: Social Science Research Network, 2015-07-22. — № ID 2663153. |
5 | 5. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура.- Мос-ква: ГУ ВШЭ, 2000.- 608 с. |
6 | 6. Коршунова С. А. Трансформация современной молодёжной субкультуры в условиях развития цифрового общества // Alma mater. Вестник высшей школы. 2019. № 6.- С. 77–81. |
7 | 7. Маклюэн М. Галактика Гутенберга: Становление человека печатающего / пер. И. О. Тюриной. Изд. 2-е. М.: Акад. Проект: Гаудеамус, 2013.- 496 с. |
8 | 8. https://cabar.asia/ru/auditoriya-tsentralnoj-azii-poluchaet-novosti-iz-sotsialnyh-setej-i-messendzherov-issledovanie-iwpr/ Мурожаат санаси: 20.02.2021 й. |
9 | 9. Тоффлер Э. Шок будущего. –М.:АСТ, 2001.–С.669. |