125

Ushbu maqolada yetim va ota-ona qaramogʻidan mahrum boʻlgan bolalarni kasbga yoʻnaltirish orqali
ijtimoiylashtirishning nazariy va amaliy jihatlari, bu boradagi muammolar, olimlarning ilmiy tadqiqot ishlari haqida soʻz borgan.
Tarbiyalanuvchilarni ijtimoiylashtirish borasida taklif va tavsiyalar ilgari surilgan

  • Ўқишлар сони 125
  • Нашр санаси 27-07-2023
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони27-31
Ўзбек

Ushbu maqolada yetim va ota-ona qaramogʻidan mahrum boʻlgan bolalarni kasbga yoʻnaltirish orqali
ijtimoiylashtirishning nazariy va amaliy jihatlari, bu boradagi muammolar, olimlarning ilmiy tadqiqot ishlari haqida soʻz borgan.
Tarbiyalanuvchilarni ijtimoiylashtirish borasida taklif va tavsiyalar ilgari surilgan

Русский

В данной статье обсуждены теоретические и практические аспекты социализации детей-сирот и
детей, лишенных родительской опеки, посредством профессиональной ориентации, проблемы в этой связи, научно-
исследовательская работа ученых. Были выдвинуты предложения и рекомендации по социализации педагогов

English

In this article, the theoretical and practical aspects of the socialization of orphans and children deprived of
parental care through professional orientation, problems in this regard, the research work of scientists were discussed. Suggestions
and recommendations on the socialization of teachers were put forward

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ikmatullayev G.Z. kafedra dotsenti, p.f.f.d. (PhD) Oʻzbekiston Respublikasi Jamoat xavfsizligi universiteti
Ҳавола номи
1 Киргинцева А.Д. Особенности социализации воспитанников детских домов // https://elar.urfu.ru/bits tream/10995/50770/1/978-5-8019-0294-4_2012_297.pdf
2 Бреева Е.Б. Социальное сиротство. Опыт социологического обследования // Социологические исследования. 2011. – № 4. – С. 12–15.
3 Эгамбердиева Н. Ижтимоий педагогика. Дарслик. – Тошкент: Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонаси нашриёти, 2009. – Б. 85. (www.ziyouz.com kutubxonasi)
4 Асқарова Ў.М. Меҳрибонлик уйлари тарбияланувчиларини ижтимоий ҳаётга тайёрлашнинг педагогик механизмларини такомиллаштириш / пед. фан. докт... дисс. – Тошкент, 2019.
5 Юсупова Г.Р. Меҳрибонлик уйлари тарбияланувчиларида толерантлик фазилатини шакллантириш технологияси / пед. фан. номз... дисс. – Тошкент, 2011
6 Ҳайдаров И.О. Меҳрибонлик уйида тарбияланувчилар шахсининг инвидуал ва ижтимоий психологик хусусиятлари / психол. фан. номз... дисс. – Тошкент, 1996.
7 Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 9 августдаги “Етим болалар ва ота-она қарамоғидан маҳрум бўлган болаларни тарбиялашнинг тубдан янгиланган тизимини жорий этиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-5215-сонли қарори // https://lex.uz/ru/docs/5570968
Кутилмоқда