137

Maqolada buyuk ajdodlarimizning komil insonni tarbiyalashdagi qarashlari o’rganilgan. Komil inson tarbiyasi hamma davrlarda ham jamiyatning bosh maqsadi bo‘lib kelgan. Komil inson g‘oyasi va komil inson konsepsiyasi ilm-ma’rifat orqali amalga oshiriladi. Bugungi kunda komil inson g‘oyasida ajdodlarimizning ilm-ma’rifatni o‘rganishga doir ilgari surilgan qarashlari barcha davrlar, xususan, bugungi kunimiz uchun ham yuksak ahamiyat kasb etadi. Ushbu maqolada shular haqida bir qator so’z yuritilgan.

  • Ўқишлар сони 137
  • Нашр санаси 05-09-2023
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони14-18
Ўзбек

Maqolada buyuk ajdodlarimizning komil insonni tarbiyalashdagi qarashlari o’rganilgan. Komil inson tarbiyasi hamma davrlarda ham jamiyatning bosh maqsadi bo‘lib kelgan. Komil inson g‘oyasi va komil inson konsepsiyasi ilm-ma’rifat orqali amalga oshiriladi. Bugungi kunda komil inson g‘oyasida ajdodlarimizning ilm-ma’rifatni o‘rganishga doir ilgari surilgan qarashlari barcha davrlar, xususan, bugungi kunimiz uchun ham yuksak ahamiyat kasb etadi. Ushbu maqolada shular haqida bir qator so’z yuritilgan.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ismadiyorov K.M. o'qituvchi ADPI
Ҳавола номи
1 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning Oliy Majlisga murojaatnomasi // Xalq so‘zi.-2020.-24 yanvar
2 2. Abulqosim Firdavsiy. Shohnoma – T.: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi”, 2018.
3 3. Kaykovus. Qobusnoma– T.: “Istiqlol”, 1994.
4 4. Alisher Navoiy. Mukammal asarlar to‘plami – T.: “Fan”, 2001. 17-jild
5 5. Sa’diy Shyeroziy. Guliston – T.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2018.
6 6. Abdulla Avloniy. Turkiy guliston yoxud axloq– T.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2018.
7 7. Faxriddin Hasanov. Ma’naviyat yulduzlari – T.: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi”, 2011.
Кутилмоқда