Maqolada buyuk ajdodlarimizning komil insonni tarbiyalashdagi qarashlari o’rganilgan. Komil inson tarbiyasi hamma davrlarda ham jamiyatning bosh maqsadi bo‘lib kelgan. Komil inson g‘oyasi va komil inson konsepsiyasi ilm-ma’rifat orqali amalga oshiriladi. Bugungi kunda komil inson g‘oyasida ajdodlarimizning ilm-ma’rifatni o‘rganishga doir ilgari surilgan qarashlari barcha davrlar, xususan, bugungi kunimiz uchun ham yuksak ahamiyat kasb etadi. Ushbu maqolada shular haqida bir qator so’z yuritilgan.
Maqolada buyuk ajdodlarimizning komil insonni tarbiyalashdagi qarashlari o’rganilgan. Komil inson tarbiyasi hamma davrlarda ham jamiyatning bosh maqsadi bo‘lib kelgan. Komil inson g‘oyasi va komil inson konsepsiyasi ilm-ma’rifat orqali amalga oshiriladi. Bugungi kunda komil inson g‘oyasida ajdodlarimizning ilm-ma’rifatni o‘rganishga doir ilgari surilgan qarashlari barcha davrlar, xususan, bugungi kunimiz uchun ham yuksak ahamiyat kasb etadi. Ushbu maqolada shular haqida bir qator so’z yuritilgan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Ismadiyorov K.M. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning Oliy Majlisga murojaatnomasi // Xalq so‘zi.-2020.-24 yanvar |
2 | 2. Abulqosim Firdavsiy. Shohnoma – T.: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi”, 2018. |
3 | 3. Kaykovus. Qobusnoma– T.: “Istiqlol”, 1994. |
4 | 4. Alisher Navoiy. Mukammal asarlar to‘plami – T.: “Fan”, 2001. 17-jild |
5 | 5. Sa’diy Shyeroziy. Guliston – T.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2018. |
6 | 6. Abdulla Avloniy. Turkiy guliston yoxud axloq– T.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2018. |
7 | 7. Faxriddin Hasanov. Ma’naviyat yulduzlari – T.: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi”, 2011. |