Педагогик башоратлаш деганда, педагогик фаолият субъектлари ва объектлари ривожланишининг мумкин бўлган тенденциялари, ўзгаришлари ва истиқболларини ўрганишга қаратилган мустақил универсал кўп функцияли педагогик фаолияти тушунилади
Мақолада башоратлаш кўникмалари, башоратлаш кўникмаларини ривожлантириш даражасини баҳолаш мезонлари ёритиб берилган.
Педагогик башоратлаш деганда, педагогик фаолият субъектлари ва объектлари ривожланишининг мумкин бўлган тенденциялари, ўзгаришлари ва истиқболларини ўрганишга қаратилган мустақил универсал кўп функцияли педагогик фаолияти тушунилади
Мақолада башоратлаш кўникмалари, башоратлаш кўникмаларини ривожлантириш даражасини баҳолаш мезонлари ёритиб берилган.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Fozilov R.S. | magistrant | Alfraganus universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Абдуллаев О. (2011). Ижтимоий - иқтисодий жараёнларни прогнозлашнинг услубий асослари. Экономика и инновационные технологии, (2), 13–31. извлечено от https://inlibrary.uz/index.php/economics_and_innovative/article/view/7713 |
2 | 2. Ломов Б.Ф. Антиципация в структуре деятельности / Б.Ф. Ломов E.H. Сурков. М.: Наука, 1980. - 279 с. |
3 | 3. Лук, А.Н. Мышление и творчество / А.Н. Лук. М.: Политиздат, 1976. - 144 с. |
4 | 4. Лурье Л.И. Моделирование региональных образовательных систем / Л.И. Лурье. М.: Академия, 2006. - 335 с. |
5 | 5. Майоров А.Н. Тесты школьных достижений: конструирование, проведение, использование / А.Н. Майоров. 2-е изд. -СПб: Образование и культура, 1997. - 304 с. |
6 | 6. Мухаммедов Г.И., Туракулов Х.А. Замонавий педагогик тадкикотларнинг илмий - назарий асослари. Монография. - Т.: Фан; 2004. — 194 б. |