Moliyaviy savodxonlik ko'pincha ta'lim tizimida e'tibordan chetda qoladigan muhim hayotiy ko'nikma hisoblanadi. Ushbu maqolada boshlang'ich sinf o'quvchilarida moliyaviy savodxonlikni shakllantirish muammosi va moliyaviy ta'limni yoshlikdan boshlashning ahamiyati yoritilgan. Boshlang‘ich maktablarda moliyaviy ta’limning hozirgi holatini o‘rganish, moliyaviy savodxonlikni o‘rgatish yo‘lidagi to‘siqlarni aniqlash va potentsial yechimlarni taklif qilish orqali ushbu maqola yosh o‘quvchilar uchun moliyaviy ta’limni yaxshilash zarurligi to‘g‘risida xabardorlikni oshirishga qaratilgan
Moliyaviy savodxonlik ko'pincha ta'lim tizimida e'tibordan chetda qoladigan muhim hayotiy ko'nikma hisoblanadi. Ushbu maqolada boshlang'ich sinf o'quvchilarida moliyaviy savodxonlikni shakllantirish muammosi va moliyaviy ta'limni yoshlikdan boshlashning ahamiyati yoritilgan. Boshlang‘ich maktablarda moliyaviy ta’limning hozirgi holatini o‘rganish, moliyaviy savodxonlikni o‘rgatish yo‘lidagi to‘siqlarni aniqlash va potentsial yechimlarni taklif qilish orqali ushbu maqola yosh o‘quvchilar uchun moliyaviy ta’limni yaxshilash zarurligi to‘g‘risida xabardorlikni oshirishga qaratilgan
Финансовая грамотность – важный жизненный навык, которому часто пренебрегают в системе образования. В данной статье освещается проблема формирования финансовой грамотности у учащихся начальных классов и важность начала финансового образования с раннего возраста. Изучая нынешнее состояние финансового образования в начальных школах, выявляя препятствия на пути обучения финансовой грамотности и предлагая потенциальные решения, в данной статье рассматривается необходимость улучшения финансового образования для молодых учащихся, направленного на повышение осведомленности.
Financial literacy is an important life skill that is often neglected in the education system. This article highlights the problem of creating financial literacy in elementary school students and the importance of starting financial education from a young age. By examining the current state of financial education in elementary schools, identifying barriers to financial literacy instruction, and proposing potential solutions, this paper addresses the need to improve financial education for young students. aimed at raising awareness.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Kurbonova N.B. | magistrant | Toshkent Kimyo xalqaro universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Isomova, FATQ (2022). THE IMPORTANCE OF SPEECH DEVELOPMENT ACTIVITIES IN PREPARING CHILDREN FOR SCHOOL EDUCATION IN PRESCHOOL EDUCATIONAL ORGANIZATIONS. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(1), 947-949. |
2 | 2. G’aniyevna, P. R. F. (2022, June). MAKTABGA TAYYORLOV GURUHLARI UCHUN SAVODXONLIKKA O’RGATISH MASHG’ULOTLARIDA, A’’HARF-TOVUSHINI O’RGATISH METODIKASI. In E Conference Zone (pp. 38-41). |
3 | 3. Tojiddinovna, I. F. A. (2024). Tarbiya turlari va ularning shaxs kamolotiga ta’siri. Multidisciplinary Journal of Science and Technology, 4(2), 429-435. |
4 | 4. Tajiddinovna, I. F. (2024). Types of education and their impact on personality development. Multidisciplinary Journal of Science and Technology, 4(2), 469-475. |
5 | 5. Исомова, Ф. Т. (2024). Виды образования и их влияние на развитие личности. Multidisciplinary Journal of Science and Technology, 4(2), 461-468. |