Zamonaviy olimlarning tadqiqotlari asosida oilani psixologik qo‘llab-quvvatlashni tashkil etish muammosi
kompleks yondashuv nuqtayi nazaridan ko‘rib chiqilgan. Maqolada oilani psixologik qo‘llab-quvvatlashning o‘ziga xos tarkibiy
to‘rtta qo‘shimcha dasturdan iborat modeli ishlab chiqilgan holda asoslanib, ularning mazmuni batafsil ochib berilgan va amaliy
qo‘llash usullari tavsiflangan. Zamonaviy o‘zbek jamiyatida oilaning psixologik xulq-atvorining xususiyatlari va unga bo‘lgan
yondashuvlari ko‘rsatilgan.
Zamonaviy olimlarning tadqiqotlari asosida oilani psixologik qo‘llab-quvvatlashni tashkil etish muammosi
kompleks yondashuv nuqtayi nazaridan ko‘rib chiqilgan. Maqolada oilani psixologik qo‘llab-quvvatlashning o‘ziga xos tarkibiy
to‘rtta qo‘shimcha dasturdan iborat modeli ishlab chiqilgan holda asoslanib, ularning mazmuni batafsil ochib berilgan va amaliy
qo‘llash usullari tavsiflangan. Zamonaviy o‘zbek jamiyatida oilaning psixologik xulq-atvorining xususiyatlari va unga bo‘lgan
yondashuvlari ko‘rsatilgan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Abdusamatov X.U. | dotsenti, psixologiya fanlari doktori | International School of Finance Technology and Science instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Артамонова Е.И., Екжанова Е.В., Зырянова Е.В. Психология семейных отношений с основами семейного консултирования: учеб. пособие для студентов вузов / Под ред. Е.Г.Силяевой. – Москва: ИТС «Академия», 2002. – 192 с. |
2 | Журавлева Н.А. Динамика сенностных ориентации личности в условиях социално-экономических изменений. Дисс. ... канд. психол. наук. – Москва: МГУ, 2002. – 226 с. |
3 | Зудилина И.Ю. Формирование психологической готовности студентов к брачным отношениям. Дисс. ... канд. психол. наук. – Самара: СГПУ, 2008. – 254 с. |
4 | Карабанова О.А. Психология семейных отношений и основы семейного консултирования: учебное пособие. – Москва: Гардарики, 2004. – 320 с. |
5 | Минияров В.М. Психология семейного воспитания (диагностико-коррексионный аспект). – Москва: Московский психолого-социалный институт. – Воронеж: Издателство НПО «МОДЕК», 2000. – 256 с. |
6 | Плешакова О.В. Системно-структурная модель комплексного психологического сопровождения семи // Известия ПГПУ им. В.Г.Белинского. 2010. № 16 (20). – С. 188–196. |
7 | Рогов Е.И. Настолная книга практического психолога в образовании: учебное пособие. – Москва: Владос, 1996. – 529 с. |
8 | Ситников В.Л. Образ ребенка в сознании детей и взрослых. – Санкт-Петербург: Химииздат, 2001. – 256 с. |
9 | Техтелева Н.В. Формирование представлений родителей о характере ребенка – дошколника. Дисс. ... канд. психол. наук. – Самара: СГПУ, 2008. – 204 с. |
10 | Фридмен Д. Техники семейной психотерапии. – Санкт-Петербург: Питер, 2001. – 501 с. |
11 | Чичикин А.Т. Формирование нравственных сенностей студенческой молодежи. – Нижний Новгород: ВГИПА, 2002. – 116 с. |
12 | Эйдемиллер Э.Г., Юститскис В. Психология и психотерапия семи. 3-э изд. – Санкт-Петербург: Питер, 2001. – 656 с. |