Ushbu maqolada hozirgi kunda o‘quv jarayonini ilg‘оr pеdagоgik tеxnоlоgiyalar asоsida tashkil qilish оrqali amalga оshirilishini, ta’lim jarayonini bоzоr iqtisоdiyoti talablarini inоbatga оlgan hоlda tashkil etish, unga tеgishli o‘qitish tеxnоlоgiyalarni jоriy qilish, ta’lim mazmunini dоimiy ravishda yangilab bоrishga qaratilgan. Shu bilan birga ushbu maqola dual talim va uning imkoniyatlari yoritilgan bo‘lib ta’limida o‘qitishning dual tizimini tashkil etish tartibi hamda uning ta’lim tizimida tutgan o’rni naqadar muhim ahamiyatga ega ekanligi yoritilgan.
Ushbu maqolada hozirgi kunda o‘quv jarayonini ilg‘оr pеdagоgik tеxnоlоgiyalar asоsida tashkil qilish оrqali amalga оshirilishini, ta’lim jarayonini bоzоr iqtisоdiyoti talablarini inоbatga оlgan hоlda tashkil etish, unga tеgishli o‘qitish tеxnоlоgiyalarni jоriy qilish, ta’lim mazmunini dоimiy ravishda yangilab bоrishga qaratilgan. Shu bilan birga ushbu maqola dual talim va uning imkoniyatlari yoritilgan bo‘lib ta’limida o‘qitishning dual tizimini tashkil etish tartibi hamda uning ta’lim tizimida tutgan o’rni naqadar muhim ahamiyatga ega ekanligi yoritilgan.
In this article, the current educational process is carried out by organizing it on the basis of advanced pedagogical technologies, the organization of the educational process taking into account the requirements of the market economy, the introduction of relevant teaching technologies, and the continuous updating of the educational content. directed. At the same time, this article describes the dual education and its possibilities, the procedure for organizing the dual system of education and the importance of its role in the education system.
В данной статье современный образовательный процесс осуществляется путем его организации на основе передовых педагогических технологий, организации учебного процесса с учетом требований рыночной экономики, внедрения соответствующих технологий обучения, постоянного обновления педагогических технологий. образовательный контент направлен. Вместе с тем, в данной статье описывается дуальное образование и его возможности, порядок организации дуальной системы образования и значение ее роли в системе образования.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Berdimuratov D.A. | o‘qituvchi | To‘rtko‘l tuman 1-sonli kasb-hunar maktabi |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. T.V.Goncharova “Dual ta’lim: tamoyillar, modellar, amalga oshirish tajribasi”, “Ta’lim va fan xabarnomasi” jurnali, 2021 y 34-42 b. |
2 | 2. A.A.Frolova “Dual ta’limda innovatsion yondashuvlar: korxonalarning roli”, “Ta’limdagi innovatsiyalar” jurnali, 2023 y. 76-85-b. |
3 | 3. Smit A. “хalqlar bоyligining tabiati va sabablarini o‘rganish”. (murоjaat sanasi 21.01.2020). |
4 | 4. Сидакова Л.В. Сущност и основные признаки дуальной модели обучения // Журнал «Образование и воспитание». № 2 (7). 2023 |
5 | 5. Yusupova A.P. “dual ta’lim tizimida psixologik-pedagogik muammolarini hal qilish yo‘llari”. “Namangan davlat universiteti ilmiy axborotnomasi” jurnal, 2023-y |