Mazkur maqolada ta’lim sifatini oshirishda respublikamizda olib borilayotgan islohotlar, o’quv jarayonini davr talablariga mos holda tashkil etish, malakali kadrlarni tayyorlashda oliy ta’lim muassasalarining o’rni, talabalar salohiyati, professor-o’qituvchilarning kompitentligi va ta’lim jarayonida xorij tajribasining ahamiyati kabi masalalar o’rganilgan.
Mazkur maqolada ta’lim sifatini oshirishda respublikamizda olib borilayotgan islohotlar, o’quv jarayonini davr talablariga mos holda tashkil etish, malakali kadrlarni tayyorlashda oliy ta’lim muassasalarining o’rni, talabalar salohiyati, professor-o’qituvchilarning kompitentligi va ta’lim jarayonida xorij tajribasining ahamiyati kabi masalalar o’rganilgan.
В данной статье рассматриваются реформы, проводимые в нашей республике по повышению качества образования, организации учебного процесса в соответствии с требованиями времени, роль высших учебных заведений в подготовке квалифицированных кадров, потенциал студентов., компетентность профессоров и преподавателей, и важность зарубежного опыта в образовательном процессе.
This article discusses the reforms implemented in our republic to improve the quality of education, organization of the educational process in accordance with the requirements of the time, the role of higher educational institutions in the educating qualified personnel, and the potential of student, the competence of professors and teachers, and issues such as the significance of foreign experience in the educational process.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Djumayeva G.A. | -- | Samarqand iqtisodiyot va servis institut |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Campbell C., Rozsnyai C. (2002) Benchmarking for Higher Education Programmes. –Bucharest: UNESCO-CEPES,. –p.223. |
2 | Вахабов, А., & Хўжаханов, М. (2023). “ОЛИЙ ТАЪЛИМ СИФАТИ” ИЛМИЙ КАТЕГОРИЯСИ ВА ИЖТИМОИЙ-ИҚТИСОДИЙ МОҲИЯТИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 24(2), 335–341. https://doi.org/10.55439/ECED/vol gygyytttyy24_iss2/a10 |
3 | Дронишинец Н.П. (2002) Проблемы управления системой высшего образования в Японии // Университетское управление. - 1. - С. 70-79 |
4 | Каримов А.А., Перегудов Л.В. (2003) Основы системы мониторинга и управления качеством высшего образования. –Т |
5 | Қонун (2020) Ўзбекистон Республикасининг ―Таълим тўғрисидаги ЎРҚ-637-сонли Қонуни. https://lex.uz/docs/5013007 |
6 | Перегудов Л.В., Саидов М.Х. (2002) Олий таълим менежменти ва иқтисодиёти: Ўқув қўлланма. - Т.: Молия, -184 б |
7 | Поташника М.М., Лазарева B.C. (2015) Управление развитием школы: пособие для руководителей образовательных учреждений./–М.: Новая школа. |
8 | Фармон (2019) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сонли Фармони. https://lex.uz/docs/4545884 |