Ушбу мақолада хизмат кўрсатиш соҳаси ривожи корхона ва ташкилотлар фаолиятининг улар учун яратилган шарт-шароит билан белгиланишига алоҳида аҳамият берилган. Хизмат кўрсатиш соҳасида ижтимоий мустақиллик даражаси бозорда вужудга келаётган мустақил корхона ва ташкилотлар сони билан таснифланиши мисоллар ёрдамида ёритилган. Хизмат кўрсатиш соҳаси фаолиятини таркиб топтириш кўп жиҳатли жараён эканлиги бўйича таклифлар ва тавсиялар ишлаб чиқилган.
Ушбу мақолада хизмат кўрсатиш соҳаси ривожи корхона ва ташкилотлар фаолиятининг улар учун яратилган шарт-шароит билан белгиланишига алоҳида аҳамият берилган. Хизмат кўрсатиш соҳасида ижтимоий мустақиллик даражаси бозорда вужудга келаётган мустақил корхона ва ташкилотлар сони билан таснифланиши мисоллар ёрдамида ёритилган. Хизмат кўрсатиш соҳаси фаолиятини таркиб топтириш кўп жиҳатли жараён эканлиги бўйича таклифлар ва тавсиялар ишлаб чиқилган.
В данной статье особое значение уделяется развитию сферы услуг, которое определяется условиями, созданными для деятельности предприятий и организаций. На примерах поясняется классификация уровня социальной независимости в сфере услуг по количеству независимых предприятий и организаций, возникающих на рынке. Разработаны предложения и рекомендации с учетом того, что построение деятельности сферы услуг представляет собой многогранный процесс.
This article pays special attention to the development of the service sector, which is determined by the conditions created for the activities of enterprises and organizations. Examples explain the classification of the level of social independence in the service sector according to the number of independent enterprises and organizations emerging in the market. Proposals and recommendations have been developed taking into account the fact that building service sector activities is a multifaceted process.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Ulashev X.A. | -- | Samarqand iqtisodiyot va servis institut |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Агабабьян Э.М. (1968) Экономический анализ сферы услуг. - М.: Экономика, - С.32. |
2 | Ассель Г. (2001) Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. М.: ИНФРАМ, С.337 |
3 | Дойль П. (1999) Менежмент: стратегия и тактика. Спб.: Питер, С.448. |
4 | Котлер Ф. (1992) Основы маркетинга. –М. Прогресс. -734с. |
5 | Котлер Ф. (2006) Маркетинг-менежмент // Экспресскурс. 2-е изд. / Пер. С англ. Под ред. Божук С.Г. Спб.: Питер, С.301. |
6 | Макконнелл К.Р., Брю С.Л., (1993) Экономикс-Принципы, проблемы и политика. /В 2 – х томах. Пер.с анг. –Таллин. Римол..Т.: 1. -398с. |
7 | Маркс К. (2005) Капитал. // Марко К., Энглеьс Ф. Соч–2-е изд. –М.: Т. 23.–908 с. |
8 | Маршалл А. (1993) Принципы экономической науки. В 3-томах. Т.1. Пер.с англ. - М.: Прогресс, -С. 311 |
9 | Ожегов С.И. и. др. (1991) Граматический словарь русского языка. -М.: Русский язык. - 432стр. |
10 | Смит А. (2009) Исследование о природе и причинах богатства народов. М.: Эксмо, – С.104. |
11 | Фармон (2022) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги ПФ60-сонли «2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида»ги Фармони. |
12 | Хаксевер К., Рендер Б., Рассел Р., Мердик Р. (2002) Управление и организация сфере услуг. –М., С.25 |