Хизматлар соҳасининг кейинги тараққиёти соҳа самарадорлигини ошириш билан бевосита боғланган. Мазкур мақолада хизматлар самарадорлигини ошириш учун унинг хусусиятлари, ўзига хос имкониятлари ва ривожланиш шарт – шароитлари, таьсир этувчи омиллар, ташкилий–бошқарув тизими кабиларни ҳисобга олиш зарурлиги илмий асосланилган.
Хизматлар соҳасининг кейинги тараққиёти соҳа самарадорлигини ошириш билан бевосита боғланган. Мазкур мақолада хизматлар самарадорлигини ошириш учун унинг хусусиятлари, ўзига хос имкониятлари ва ривожланиш шарт – шароитлари, таьсир этувчи омиллар, ташкилий–бошқарув тизими кабиларни ҳисобга олиш зарурлиги илмий асосланилган.
Дальнейшее развитие сферы услуг напрямую связано с повышением эффективности отрасли. В данной статье научно обоснована необходимость учета ее особенностей, уникальных возможностей и условий развития, влияющих факторов, организационно-управленческой системы и т. д. в целях повышения эффективности оказания услуг.
The further development of the service sector is directly related to the improvement of the sector's efficiency. In this article, the need to take into account its characteristics, unique opportunities and development conditions, influencing factors, organizational-management system, etc., in order to increase the efficiency of services, is scientifically justified.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Mirzayev Q.D. | DSc | Samarqand iqtisodiyot va servis instituti |
2 | Jonuzakov M.K. | -- | Toshkent davlat iqtisodiyot universitet |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Farmon (2022) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 28.01.2022 yildagi “2022 - 2026- yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”, PF-60-son. |
2 | Даль В.И. (1882) Толковыий словарь великорусского языка. 2-е изд. М., Т. IV. С.512. |
3 | Фармон (2023) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2023 йил 11 сентабрдаги “Ўзбекистон – 2030” стратегияси ПФ-158 сонли |
4 | Котлер Ф. (1992) Основы маркетинга. М. Прогресс. -734с. |
5 | Котлер Ф. (2006) Маркетинг-менежмент // Экспресс-курс. 2-е изд. С. 301. |
6 | Мирзаев Қ.Ж., Пардаев М.Қ. (2014) Хизматлар соҳаси иқтисодиёти. Ўқув қўлланма, - Т.: “Иқтисод-молия”, Б -111. |
7 | Николайчук В.Е. (2005) Маркетинг и менеджмент услуг // Деловой сервис. Спб.: Питер, С.608. |
8 | Ожегов С.И. (1991) Граматический словарь русского языка. -М.: Русский язык. -432 стр. |
9 | Ширай В.И. (2003) Мировая экономика и международные отношения: Учебное пособие. М.: Дашков И. К. С.226. |
10 | Шодмонов Ш., Рахматов М. (2021) “Иқтисодиёт назарияси”, Дарслик, “Замин ношир”, – б-99. |
11 | Энциклопедия (2006) Ўзбек тилининг изоҳли луғати: 80000 ортиқ сўз ва сўз бирикмаси. Ж. III. // Таҳрир ҳайъати: Т.Мирзаев (раҳбар) ва бошқ. ЎзР ФА Тил ва адабиёт ин-ти. - Т.: "Ўзбекистон миллий энциклопедияси" Давлат илмий нашриёти, 434-бет. |