Sinfda chet tillarini o‘rgatish ko‘lami faqat til ko‘nikmalarini o‘rgatishdan tashqari, o‘qituvchilar va talabalarda madaniyatlararo kompetentsiyani rivojlantirishni ham qamrab oladi. Chet tillarini o'rgatishda madaniyatlararo kompetentsiyaning ahamiyati uning talabalarga turli madaniy kontekstlarda, ayniqsa chet elda yoki ko'p madaniyatli muhitda o'qishni rejalashtirayotganlar uchun yaxshi ishlashi uchun zarur bo'lgan vositalar bilan ta'minlash qobiliyatiga bog'liq. Shu sababli, bunday kompetentsiyaga ega bo'lish talabalarga o'z madaniyatini va maqsadli tilga kiritilgan madaniy xususiyatlarni yaxshiroq tushunishga yordam beradi, shuningdek, ularga turli xil madaniy kelib chiqishi bo'lgan shaxslar bilan muloqot qilish imkonini beradi. Ushbu maqolada ingliz tilini o'qitishda madaniyatlararo kompetentsiyani rivojlantirish usullari haqida so`z boradi.
The scope of teaching foreign languages in the classroom extends beyond merely teaching language skills to include developing intercultural competency in both teachers and students. The significance of intercultural competency in teaching foreign languages rests in its capacity to provide students with the tools they need to function well in a variety of cultural contexts, particularly for those who plan to study overseas or in a multicultural setting. Therefore, acquiring such a competency helps students better comprehend both their own culture and the cultural quirks incorporated into the target language, in addition to enabling them to communicate with individuals from diverse cultural backgrounds. And, this article is devoted to considering techniques for promoting intercultural competence in English language teaching.
Sinfda chet tillarini o‘rgatish ko‘lami faqat til ko‘nikmalarini o‘rgatishdan tashqari, o‘qituvchilar va talabalarda madaniyatlararo kompetentsiyani rivojlantirishni ham qamrab oladi. Chet tillarini o'rgatishda madaniyatlararo kompetentsiyaning ahamiyati uning talabalarga turli madaniy kontekstlarda, ayniqsa chet elda yoki ko'p madaniyatli muhitda o'qishni rejalashtirayotganlar uchun yaxshi ishlashi uchun zarur bo'lgan vositalar bilan ta'minlash qobiliyatiga bog'liq. Shu sababli, bunday kompetentsiyaga ega bo'lish talabalarga o'z madaniyatini va maqsadli tilga kiritilgan madaniy xususiyatlarni yaxshiroq tushunishga yordam beradi, shuningdek, ularga turli xil madaniy kelib chiqishi bo'lgan shaxslar bilan muloqot qilish imkonini beradi. Ushbu maqolada ingliz tilini o'qitishda madaniyatlararo kompetentsiyani rivojlantirish usullari haqida so`z boradi.
Сфера преподавания иностранных языков в классе выходит за рамки простого обучения языковым навыкам и включает развитие межкультурной компетентности как у учителей, так и у учащихся. Значимость межкультурной компетентности при преподавании иностранных языков заключается в ее способности предоставить учащимся инструменты, необходимые для успешного функционирования в различных культурных контекстах, особенно для тех, кто планирует учиться за границей или в мультикультурной среде. Таким образом, приобретение такой компетенции помогает учащимся лучше понимать как свою собственную культуру, так и культурные особенности изучаемого языка, а также дает им возможность общаться с людьми из разных культур. Данная статья посвящена рассмотрению методов развития межкультурной компетентности при преподавании английского языка.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Nematullaeva M.R. | talaba | UzSWLU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Dervin, F. (2010). Assessing intercultural competence in language learning and teaching: A critical review of current efforts. New approaches to assessment in higher education, 5, 155-172. |
2 | 2. https://www.researchgate.net/publication/376750288_INTERCULTURAL_COMPETENCE_IN_FOREIGN_LANGUAGE_TEACHING_AND_LEARNING_STRATEGIES_AND_CHALLENGES |
3 | 3. https://www.redalyc.org/pdf/1345/134525391011.pdf |
4 | 4. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815022715/pdf?md5=df5b9f109e82b2cb06c0379dd93417e3&pid=1-s2.0-S1877042815022715-main.pdf |
5 | 5. https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/8838318.pdf |
6 | 6. https://images.app.goo.gl/u7tLiTXAnBcixyWh7 |