Ушбу мақолада ижтимоий-гуманитар фанлардаги нофилологик олий таълим йўналиши талабаларининг инглиз тили фанидан мустақил ишлашларини ривожлантиришда масофавий муҳитнинг роли ва ундан самарали фойдаланиш мақсадида педагогик-дидактик лойиҳалаш технологиясини такомиллаштирилгани ҳақида ёритилди. Шу билан бирга таълим тизимини ислоҳ қилиш, уни такомиллаштириш ва сифат даражасини оширишнинг устувор вазифалардан бири сифатида белгиланиши кадрлар савиясини ошириш, таълим тизимига янги илмий ғоялар, замонавий ёндашувлар ва услубларни экспериментал жорий этиш ва улардаги муаммоларни бартараф этиш акс эттирилган.
Ушбу мақолада ижтимоий-гуманитар фанлардаги нофилологик олий таълим йўналиши талабаларининг инглиз тили фанидан мустақил ишлашларини ривожлантиришда масофавий муҳитнинг роли ва ундан самарали фойдаланиш мақсадида педагогик-дидактик лойиҳалаш технологиясини такомиллаштирилгани ҳақида ёритилди. Шу билан бирга таълим тизимини ислоҳ қилиш, уни такомиллаштириш ва сифат даражасини оширишнинг устувор вазифалардан бири сифатида белгиланиши кадрлар савиясини ошириш, таълим тизимига янги илмий ғоялар, замонавий ёндашувлар ва услубларни экспериментал жорий этиш ва улардаги муаммоларни бартараф этиш акс эттирилган.
В данной статье освещено совершенствование технологии педагогического и дидактического проектирования с целью эффективного использования инструмента дистанционного обучения в развитии самостоятельной учебной деятельности студентов по предметам английского языка нефилологического вуза по социальным и гуманитарным наукам. При этом одна из приоритетных задач реформирования системы образования, ее совершенствования и повышения уровня качества находит свое отражение в повышении уровня кадров, экспериментальном внедрении в систему образования новых научных идей, современных подходов и методов, устранение своих проблем.
In this article, the role of remote environment in the development of independent work of students of non-philological higher education in socio-humanities and the improvement of pedagogical and didactic design technology for the purpose of its effective use was highlighted. At the same time, one of the priority tasks of reforming the educational system, improving it and increasing the quality level is reflected in the improvement of personnel level, the experimental introduction of new scientific ideas, modern approaches and methods to the educational system, and the elimination of their problems.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Shirinova F.A. | PhD Katta o'qituvchi | Ўзбекистон халқаро ислом академияси |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Жумаев Н. Рақамли иқтисодиёт нега керак ва у нима беради. // Ж. Рақамли иқтисодиётда замонавий илмий ёндашувлар ва инновациялар. ̶ Т., 2020. ̶ №2. ̶ Б. 76-79. |
2 | 2. Исломов А.А. Рақамли иқтисодиётда таълим тизимининг ўрни / Ж. Олий таълим:Муаммо ва ечимлари. ̶ Т., 2020. ̶ №1. ̶ Б. 99. |
3 | 3. Муслимов Н., Усмонбоева М., Сайфуров Д., Тўраев А. Инновацион таълим технологиялари. Ўқув-методик қўлланма. ̶ Т., 2015. ̶ Б.179. |
4 | 4. Bayne S., Ross J. The pedagogy of the Massive Open online Course. // J. The Higher education academy. ̶ UK., 2013. ̶ №9. ̶ P. 238 |
5 | 5. Гозман Л.Я., Шестопал Е.Б. Дистанционное обучения на пороге XXI века. / Монография., ̶ Россия.,1999. |