Айни даврда Ўзбекистон таълим соҳасида сезиларли ижобий ўзгаришлар рўй бермоқда. Билим даргоҳларининг қиёфаси ўзгариб, моддий-техника базаси яхшиланяпти, илмий ишланмаларни молиялаштириш ва ижтимоий қўллаб-қувватлаш кучайтирилмоқда. Инновация йўналишидаги алоҳида давлат тузилмалари ташкил этилиб, олий ўқув юртларида ҳам янги бўлинмалар очилмоқда. Бу борада ёшларнинг касбий маҳорат эгаллашида уларни ҳар томонламма интеллектуал салоҳиятни ошириб бориш асосий вазифамиз ҳисобланади.
Айни даврда Ўзбекистон таълим соҳасида сезиларли ижобий ўзгаришлар рўй бермоқда. Билим даргоҳларининг қиёфаси ўзгариб, моддий-техника базаси яхшиланяпти, илмий ишланмаларни молиялаштириш ва ижтимоий қўллаб-қувватлаш кучайтирилмоқда. Инновация йўналишидаги алоҳида давлат тузилмалари ташкил этилиб, олий ўқув юртларида ҳам янги бўлинмалар очилмоқда. Бу борада ёшларнинг касбий маҳорат эгаллашида уларни ҳар томонламма интеллектуал салоҳиятни ошириб бориш асосий вазифамиз ҳисобланади.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Abdurahmonov U.U. | o'qituvchi | Toshkent amaliy fanlar universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон стратегияси [Матн] / Ш.М. Мирзиёев. Тошкент: "O'zbekiston" нашриёти, 2021. - 464 б. ISBN 978-9943-6992-3-6. |
2 | 2. Аскарова, Ш. И. (2017). Использование Интерактивных Методов Преподавания На Занятиях Иностранного Языка. Актуальные Научные Исследования В Современном Мире, (5-2), 29-32. |
3 | 3. Гозалксон, А. (2020). Yozish Konimkasini Shakllantirish Usullari. Наука И Образование, 274с |
4 | 4. Теория множественного интеллекта Г. Гарднера и ее принципиальное значение для современного образования. Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»Москва 2017 г, Семерикова Алена Владимировна, 89 с |
5 | 5. Туктаров Ф.Р. Конкурентоспособность личности в современном трансформирующемся обществе. Ростов н/Д: Наука-Пресс, 2006. С. 6. |
6 | 6. Образование как омил социальной дифференциации и мобильности. С. 97. |
7 | 7. Орехов A.M. Интеллектуальная собственность как объект флософского исседования. Вестник Московского Университета. Серия 7. Философия. №1. 1997. – С.31-48. |
8 | 8. Касбий таълим мазмунига қўйиладиган замонавий педагогик талаблар Кадиров Хаёт Шарипович, НамДУ илмий ахборотномаси - Научный вестник НамГУ 2019 йил 6-сон, 472 б |
9 | 9. Xutorskoy A.V. Pedagogicheskaya innovatika: metodologiya, teoriya, praktika – M.: 2005. 67с |
10 | 10. Qosimov SH. Kasb-hunar kollejlarida amaliy kasbiy ta’limni tashkil etishning ilmiypedagogik asoslari. – T: “Fan va texnologiya”, 2014. 91б |
11 | 11. Slastenin V.A., Isaev I.F., SHiyanov E.N. Pedagogika: Ucheb. Posobie dlya stud. vissh. ped. ucheb. zavedeniy – M.: 2002. 31с. |
12 | 13. Агзамходжаева С. Ижтимоий идеал ва маънавий ҳаёт. Тошкент: Фалсафа ва ҳуқуқ инст. нашр., 2007. –Б. 31; |
13 | 14. Ramazonovna, A. N. (2024). PROVERBS AND SAYINGS WITH PHYTONYMS AND THEIR ANALYSIS IN COMPARIED LANGUAGES. |
14 | 15. Abdullaeva, N. R. (2020). THE PERFECT TEACHING METHOD: CASE OF UZBEKISTAN. Theoretical & Applied Science, (7), 10-15. |
15 | 16. Грицевич, Т.Д. Замонавий психологияда ўрганиш қобилияти муаммоси / Т.Д. Грицевич // Таълим қобилиятлари ва ўрганиш: Проc. усули. нафақа / Cомп. М.Ф. Бакунович, Т.Д. Грицевич, О.А. Ткачук, Т.С. Юрочкина / эд. А.П. Лобанова. - Минск: БСПУ, 2003. - С. 4-20. |