67

Taraqqiyotining hozirgi bosqichida iqtisodiy yuksalishning muhim omili sifatida axborot va internet texnologiyalari hayotimizning barcha jabhalariga keng joriy etilmoqda. Elektron tijorat savdo-sotiq, xarid qilish usullarini o‘zgartirish bilan birgalikda jahon iqtisodiyotini rivojlanishida yirik imkoniyatlarni yuzaga ketiradi. Shuning sababli, elektron tijorat rivojlanib, jahon iqtisodiy faoliyatining asosiga aylanmoqda

  • Ўқишлар сони 67
  • Нашр санаси 05-07-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони207-214
Ўзбек

Taraqqiyotining hozirgi bosqichida iqtisodiy yuksalishning muhim omili sifatida axborot va internet texnologiyalari hayotimizning barcha jabhalariga keng joriy etilmoqda. Elektron tijorat savdo-sotiq, xarid qilish usullarini o‘zgartirish bilan birgalikda jahon iqtisodiyotini rivojlanishida yirik imkoniyatlarni yuzaga ketiradi. Shuning sababli, elektron tijorat rivojlanib, jahon iqtisodiy faoliyatining asosiga aylanmoqda

Русский

На современном этапе своего развития информационные и интернет-технологии широко внедряются во все стороны нашей жизни как важный фактор экономического роста. Электронная коммерция вместе с изменением способов торговли и закупок создает большие возможности в развитии мировой экономики. Поэтому электронная коммерция развивается и становится основой мировой экономической деятельности

English

At the present stage of its development, information and Internet technologies are widely introduced into all aspects of our lives as an important factor in economic growth. E-commerce, along with changes in the way we trade and purchase, creates great opportunities in the development of the global economy. Therefore, e-commerce is developing and becoming the basis of global economic activity.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Nasirova Z.X. assistent Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti
Ҳавола номи
1 Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг "Халқ сўзи", 2017 йил 15 майдаги маърузасидан
2 Насирова, З.Х. (2023). Modern Trends in E-Commerce Development. European Journal of Economics, Finance and Business Development, 1(6), 7-14.
3 Xudayberganovna, N.Z. (2023). РОСТ ЭЛЕКТРОННОЙ ТОРГОВЛИ В РАЗВИТЫХ СТРАНАХ И ВАЖНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МОДЕЛЕЙ ЭЛЕКТРОННОЙ ТОРГОВЛИ. Raqamli iqtisodiyot (Цифровая экономика), (4), 137-147.
4 Xudayberganovna, N. Z. (2023). Modern Business Models and Features of E-Commerce in The Republic of Uzbekistan. European Journal of Economics, Finance and Business Development, 1(6), 1-6.
5 ЕЧИМЛАРИ, Р. М. В. У. ЎЗБЕКИСТОНДА ЭЛЕКТРОН ТИЖОРОТНИ РИВОЖЛАНТИРИШДАГИ МУАММОЛАР ВА УЛАРНИНГ ЕЧИМЛАРИ Зулфия Худайберган қизи Носирова
6 EMARKETER ning statistik maʼlumotlarga asoslangan
7 SH.Q.YULDASHEV, D.Q.USMANOVA, L.N.XALIKOVA, M.V.GERMAN ” ELEKTRON TIJORAT VA BIZNES” 2021
8 Source: Digital Commerce 360 analysis of U.S. Department of Commerce data Updated January 2021
9 https://www.statista.com/statistics/272391/us-retail-e-commerce-salesforecast/
10 https://www.statista.com/statistics/272391/us-retail-e-commerce-salesforecast/
11 http:// www. statistica.com
Кутилмоқда