30

Maqolada “Qur’oni karim” dan keyingi ikkinchi muqaddas manba hisoblangan Hadisi sharifning ta’lim tizimida o‘rganilishi haqida fikr yuritilgan. Unda hadislarni umumiy o‘rta ta’lim maktablarining turli bosqichlaridagi adabiyot darslari, sinfdan tashqari o‘qish, mustaqil o‘qish va to‘garak mashg‘ulotlarida o‘rgatish samaradorligini oshirish orqali o‘quvchilar ma’naviyatini shakllantirish yo‘llari tadqiq qilingan.

  • Ўқишлар сони 30
  • Нашр санаси 15-05-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони149-153
Ўзбек

Maqolada “Qur’oni karim” dan keyingi ikkinchi muqaddas manba hisoblangan Hadisi sharifning ta’lim tizimida o‘rganilishi haqida fikr yuritilgan. Unda hadislarni umumiy o‘rta ta’lim maktablarining turli bosqichlaridagi adabiyot darslari, sinfdan tashqari o‘qish, mustaqil o‘qish va to‘garak mashg‘ulotlarida o‘rgatish samaradorligini oshirish orqali o‘quvchilar ma’naviyatini shakllantirish yo‘llari tadqiq qilingan.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Bolibekov A.A. o‘qituvchisi, dotsent, pedagogika Guliston davlat pedagogika instituti Pedagogika kafedrasi
2 Kenjayeva I.A. o‘qituvchisi Sardoba tumani 12-umumiy o‘rta ta’lim maktab
Ҳавола номи
1 Imom al-Buxoriy. Al-Jome’ as-sahih. Qomuslar bosh tahririyati. 2- jild.-T.: 1991. 4-bet. Uvatov U. Donolardan saboqlar. –T.: Qodiriy nomidagi nashriyot 1994. 18-bet. Axloq-odobga oid hadis namunalari. – T.: Fan, 1990. 66-bet, 226-hadis. Qosimov B, Jumaxo‘jan 10-sinf uchun “O‘zbek adabiyoti” darsligi.-T.: O‘qituvchi, 2000. 30-bet.
Кутилмоқда