10

Mazkur maqolada pedagogik oliy ta’limda talabalarning media falsafasi xaqidagi bilimlarini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish haqida fikr yuritilgan. Shuningdek, oliy ta’lim muassasasi va undan keyingi kasbiy rivojlanish jarayonida talabalarning o‘z fanidagi ilmiy yondashuvlar, konsepsiyalar, nazariyalar, eng so‘ngi axborotlar mazmunidan xabardor bo‘lishi kerakligi asoslab ko‘rsatilgan. Oliy ta’limda talabalarning muayyan ilmiy mavzuga alohida qiziqish bilan qarar ekanlar, shu yo‘nalishdagi ishlarni tahlil qiladilar, ko‘plab ilmiy-ommabop materiallar bilan tanishib chiqadilar, ilmiy jurnallar bilan ishlash kompetentligiga ega bo‘ladilar.

  • Ўқишлар сони 10
  • Нашр санаси 01-07-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони73-77
Ўзбек

Mazkur maqolada pedagogik oliy ta’limda talabalarning media falsafasi xaqidagi bilimlarini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish haqida fikr yuritilgan. Shuningdek, oliy ta’lim muassasasi va undan keyingi kasbiy rivojlanish jarayonida talabalarning o‘z fanidagi ilmiy yondashuvlar, konsepsiyalar, nazariyalar, eng so‘ngi axborotlar mazmunidan xabardor bo‘lishi kerakligi asoslab ko‘rsatilgan. Oliy ta’limda talabalarning muayyan ilmiy mavzuga alohida qiziqish bilan qarar ekanlar, shu yo‘nalishdagi ishlarni tahlil qiladilar, ko‘plab ilmiy-ommabop materiallar bilan tanishib chiqadilar, ilmiy jurnallar bilan ishlash kompetentligiga ega bo‘ladilar.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Nazarov O.. o'qituvchi Andijon mashinasozlik instituti
Ҳавола номи
1 1. Taylaqov N.I. Kompetensiyaviy yonlashuv asosida ta’lim muassasalarida axborotlashgan ta’lim muxitini yaratish. Uzluksiz ta’lim tizimini kompetensiyaviy yondashuv asosida takomillashtirish masalalari: muammolar va yechimlar. Respublika ilmiy-amaliy konferensiya materiallari. T.: 2016. B 207
2 2. Aripov A.N. va boshqalar. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari izohli lug‘ati. – Toshkent, 2004. B 26
3 3. Falsafa qomusiy lug‘at. – Toshkent: «Sharq», 2004. B 40.
4 4. Hasanboyev J., To‘raqulov X., Haydarov M., Hasanboyeva O., Pedagogika fanidan izohli lug‘at. – Toshkent: «Fan va texnologiya» nashriyoti, 2008.B 32.
5 5. Hasanboyev J., To‘raqulov X., Haydarov M., Hasanboyeva O., Pedagogika fanidan izohli lug‘at. – Toshkent: «Fan va texnologiya» nashriyoti, 2008.B 30-31
6 6. Aripov A.N. va boshqalar. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari izohli lug‘ati. – Toshkent, 2004. B 30
7 7. Xodjayev B.X. Umumta’lim maktabi o‘quvchilarida tarixiy tafakkurni modernizatsiyalashgan didaktik ta’minot vositasida rivojlantirish. Ped. fan. dok. ... dis. – Toshkent. 2016. B 112
8 8. Aripov A.N. va boshqalar. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari izohli lug‘ati. – Toshkent, 2004. B 27
9 9. Aripdjanova A.R. Ta’limni axborotlashtirish sharoitida oliy ta’lim muassasalari pedagoglarining kreativ salohiyatini rivojlantirish. Ped. fan. (Phd) dis. avtoref. – Toshkent, 2017. B 12
10 10. Worsnop, C.M. (2004). Media Literacy Through Critical Thinking. NW Center for Excellence in Media Literacy, B 60
11 11. Umataliyev Z. Mediaxavfsizlik yoshlarimizning poydevori sifatida. “Ilmiy pedagogik va o‘kuv-metodik nashrlar orqali informatsiyaviy tahdidlarga qarshi kurashish: profilaktika, texnologiya, mexanizm” respublika ilmiy amaliy konferensiya to‘plami. – T.: 2017 B 223
12 12. Vaxobov M.M. Globallashuv sharoitida yoshlarni mediasavodxonligini oshirish. Respublika ilmiy-amaliy seminari materiallari. (Birinchi kitob) Namangan, 2015. 77 b.
13 13. Rashidov H.F., Maxmudov S.Yu. Globallashuv sharoitida yoshlarni mediasavodxonligini oshirish. Ruspublika ilmiy-amaliy seminari materiallari. – Namangan, 2015, 35-38 b.
Кутилмоқда