Ushbu maqolada ma’naviy-ma’rifiy faoliyatni bo‘lajak o‘qituvchilarda shakllantirishning ahamiyati ko‘rib chiqiladi. U ta'lim nazariyasi va amaliy tajribaga asoslangan holda samaradorligini isbotlagan turli texnika va yondashuvlarni tahlil qiladi. Maqsad - qadriyatlarni rivojlantirishni optimallashtirish va qadriyatlarni tarbiyalashning muhim ishiga tayyorgarlik ko‘rish uchun aksiologiyani o‘qituvchilarni tayyorlashga integratsiyalashning eng yaxshi tajribalarini aniqlashdir.
Ushbu maqolada ma’naviy-ma’rifiy faoliyatni bo‘lajak o‘qituvchilarda shakllantirishning ahamiyati ko‘rib chiqiladi. U ta'lim nazariyasi va amaliy tajribaga asoslangan holda samaradorligini isbotlagan turli texnika va yondashuvlarni tahlil qiladi. Maqsad - qadriyatlarni rivojlantirishni optimallashtirish va qadriyatlarni tarbiyalashning muhim ishiga tayyorgarlik ko‘rish uchun aksiologiyani o‘qituvchilarni tayyorlashga integratsiyalashning eng yaxshi tajribalarini aniqlashdir.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Mavlonjonovna G.R. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Amerta, I. M. S., Sara, I. M. va Bagiada K. (2018). Turizmni barqaror rivojlantirish. Menejment, IT va ijtimoiy fanlar xalqaro tadqiqot jurnali, 5(2), 248-254. |
2 | 2. Bekh, I. D. (2015). Shaxs tarbiyasi: Shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv: Nazariy va texnologik asoslar. |
3 | 3. Bukreck. Chan, K. Y., Uy, M. A., Chernyshenko, O. S., Xo, M. H. R. va Sam, Y. L. (2015). Shaxsiy va tadbirkorlik, professional va yetakchilik motivlari. Shaxsiyat va individual farqlar, 77, 161-166. |
4 | 4. Davydova Z. V. (2013). Talaba yoshlarning ma'naviy va qadriyat yo‘nalishlarini shakllantirishning pedagogik shartlari. |
5 | 5. Karazin V.N. Xarkov milliy universiteti. Dryapika, V. I. (1997). Yosh o‘quvchilarning musiqa madaniyati qiymatini yo‘naltirish (ijtimoiy-pedagogik jihat). Kirovohrad: Tsentralno-Ukrainske Vidavnitstvo. |
6 | 6. Frankl V. (1990). Ma'no izlayotgan inson. Moskva: Taraqqiyot. |