8

Maqolada raqamli marketingning kichik biznes va tadbirkorlikdagi roli ko'rib chiqiladi va kichik biznes rivojlanishiga hissa qo'shadigan omillar ko'rib chiqiladi.

  • Ўқишлар сони 8
  • Нашр санаси 31-07-2024
  • Мақола тилиRus
  • Саҳифалар сони330-335
Ўзбек

В статье рассматривается роль цифрового маркетинга в малом бизнесе и предпринимательстве ,рассмотрены факторы способствующие развитию малого бизнеса .

Русский

Maqolada raqamli marketingning kichik biznes va tadbirkorlikdagi roli ko'rib chiqiladi va kichik biznes rivojlanishiga hissa qo'shadigan omillar ko'rib chiqiladi.

English

The article examines the role of digital marketing in small business and entrepreneurship, and examines the factors contributing to the development of small businesses.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Kasimova .T. dotsent Toshkent kimyo-texnologiya instituti
Ҳавола номи
1 Berman S.J. (2012) Digital transformation: Opportunities to create new business models. Strategy and Leadership. Vol. 40. No. 2. р. 16
2 Kim, J. B., Albuquerque, P., Bronnenberg, B. J. (2010) Online demand under limited consumer search/Marketing Science. I. 29(6). P. 1 001
3 Richard Cantillon, (2015) Essai sur la Nature du Commerce en Général (French and English) ttp://oll.libertyfund.org/titles/cantillon-essai-sur-la-nature-du-commerce-en-general--7
4 Абдурашидов, Ж. Ф., Толибов И.Ш. (2019) К проблеме формирования цифровой экономики в Узбекистане // Молодой ученый. № 29 (267). — с. 42
5 Багиев Г.Л., Яненко М.Б., Яненко М.Е. (2017) К вопросу формирования и совершенствования цифровой платформы организации и управления маркетинговой деятельностью фирмы: проблемы и задачи//Проблемы современной экономики. №2 (62) с.127
6 Коданева К.С. (2021) Проблема малого и среднего бизнеса при переходе к цифровизации//Экономика и бизнес. Теория и практика. №4-1 (74) с.187
Кутилмоқда