Ushbu maqolada o‘quv dasturlari va metodlarini samarali o‘zgartirish orqali informatika va axborot texnologiyalari sohasida o‘quv jarayonining uzluksizligi va yaxlitligini ta’minlashga qaratilgan uslubiy tizim ko‘rib chiqiladi. Asosiy tamoyillar qatoriga kurslarni zamonaviy texnologiyalar va bozor talablariga moslashtirish, xalqaro standartlar va ilg‘or tajribalarni joriy etish, nazariya bilan amaliyotni uyg‘unlashtirish uchun loyiha asosidagi ta’limdan foydalanish kiradi. Virtual va kengaytirilgan haqiqatlar, onlayn platformalarning roli va o'quv materiallarini yangilash kabi vositalar tahlil qilinadi
Ushbu maqolada o‘quv dasturlari va metodlarini samarali o‘zgartirish orqali informatika va axborot texnologiyalari sohasida o‘quv jarayonining uzluksizligi va yaxlitligini ta’minlashga qaratilgan uslubiy tizim ko‘rib chiqiladi. Asosiy tamoyillar qatoriga kurslarni zamonaviy texnologiyalar va bozor talablariga moslashtirish, xalqaro standartlar va ilg‘or tajribalarni joriy etish, nazariya bilan amaliyotni uyg‘unlashtirish uchun loyiha asosidagi ta’limdan foydalanish kiradi. Virtual va kengaytirilgan haqiqatlar, onlayn platformalarning roli va o'quv materiallarini yangilash kabi vositalar tahlil qilinadi
This article examines a methodological system aimed at ensuring the continuity and integrity of the educational process in the field of computer science and information technology through the effective transformation of curricula and methods. The main principles include the adaptation of courses to modern technologies and market requirements, the introduction of international standards and best practices, as well as the use of project-based learning to integrate theory with practice. Tools such as virtual and augmented reality, the role of online platforms and the updating of educational materials are analyzed. The effectiveness of the methodological system, its impact on the training of qualified specialists and prospects for further development in the field of education and research are discussed
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Qunnazarov .. | doktorant | NSP |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Данильчук, Е. В. (2005). Методическая система формирования информационной культуры будущего педагога. Сибирский педагогический журнал, (5), 103-119.2.Китаевская, Т. Ю. (2010). Особенности и принципы проектирования методической системы обучения информатике в обществе знания. Вестник российских университетов. Математика, 15(1), 295-300.3.Прохорова, А. А. (2020). Методическая система мультилингвального обучения студентов технического вуза. Нижний Новгород.4.Савостьянова, И. Л. (2015). Методическая система формирования профессиональной информационной компетентности будущих бакалавров-экономистов в дисциплинах информационного цикла (Doctoraldissertation, Сибирский федеральный университет).5.Шабанов, Г. И. (2005). Методическая система обучения общетехническим дисциплинам на основе комплексной информационно-образовательной базы при подготовке инженерных кадров. Москва. |