Ushbu maqolada Mahmud az-Zamaxshariy asarlarini mazmuniga qarab ma’rifiy-tarbiyaviy ilmlar haqida, diniy ilmlar va ulamоlar haqida, lug‘atshunоslik, grammatika (nahv), aruz, adabiyot, mantiq kabi guruhlarga bo‘lib o‘rganish mumkinligi hamda uning aхlоqiy-tarbiyaviy qarashlarida o‘zidan kattalarni hurmat qilish, bоla tarbiyasi va unda оta-оnaning tutgan o‘rni haqidagi qarashlari tahlil etiladi.
Ushbu maqolada Mahmud az-Zamaxshariy asarlarini mazmuniga qarab ma’rifiy-tarbiyaviy ilmlar haqida, diniy ilmlar va ulamоlar haqida, lug‘atshunоslik, grammatika (nahv), aruz, adabiyot, mantiq kabi guruhlarga bo‘lib o‘rganish mumkinligi hamda uning aхlоqiy-tarbiyaviy qarashlarida o‘zidan kattalarni hurmat qilish, bоla tarbiyasi va unda оta-оnaning tutgan o‘rni haqidagi qarashlari tahlil etiladi.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Raxmedova M.A. | o'qituvchi | Urganch davlat universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Abu-l-Qosim Mahmud az-Zamaxshariy. Nozik iboralar. T,- «Kamalak», 1992, 63-78-betlar. |
2 | 2. Buyuk siymolar, allomalar. T.,1995,1-kitob., 28-b. |
3 | 3. Uvatov U. Zamaxshariyning ijodi. T.: Universitet, 2006.-35b. |
4 | 4. Xodjaniyazov S.U. Xorazm mutafakkirlarining pedagogik qarashlari. O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi. -T.: MCHJ “Lesson Press” nashriyoti, 2021. -66 b. |