15

Ushbu maqolada Mahmud az-Zamaxshariy asarlarini mazmuniga qarab ma’rifiy-tarbiyaviy ilmlar haqida, diniy ilmlar va ulamоlar haqida, lug‘atshunоslik, grammatika (nahv), aruz, adabiyot, mantiq kabi guruhlarga bo‘lib o‘rganish mumkinligi hamda uning aхlоqiy-tarbiyaviy qarashlarida o‘zidan kattalarni hurmat qilish, bоla tarbiyasi va unda оta-оnaning tutgan o‘rni haqidagi qarashlari tahlil etiladi.

  • Ўқишлар сони 15
  • Нашр санаси 05-09-2023
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони13-17
Ўзбек

Ushbu maqolada Mahmud az-Zamaxshariy asarlarini mazmuniga qarab ma’rifiy-tarbiyaviy ilmlar haqida, diniy ilmlar va ulamоlar haqida, lug‘atshunоslik, grammatika (nahv), aruz, adabiyot, mantiq kabi guruhlarga bo‘lib o‘rganish mumkinligi hamda uning aхlоqiy-tarbiyaviy qarashlarida o‘zidan kattalarni hurmat qilish, bоla tarbiyasi va unda оta-оnaning tutgan o‘rni haqidagi qarashlari tahlil etiladi.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Raxmedova M.A. o'qituvchi Urganch davlat universiteti
Ҳавола номи
1 1. Abu-l-Qosim Mahmud az-Zamaxshariy. Nozik iboralar. T,- «Kamalak», 1992, 63-78-betlar.
2 2. Buyuk siymolar, allomalar. T.,1995,1-kitob., 28-b.
3 3. Uvatov U. Zamaxshariyning ijodi. T.: Universitet, 2006.-35b.
4 4. Xodjaniyazov S.U. Xorazm mutafakkirlarining pedagogik qarashlari. O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi. -T.: MCHJ “Lesson Press” nashriyoti, 2021. -66 b.
Кутилмоқда