Boshlang‘ich ta’lim jarayonida o‘quvchilarning o‘qish motivatsiyasini rivojlantirish - ulardagi o‘qish faoliyatga kirishish, o‘qishga nisbatan shaxsiy motivatsiya uyg‘otish hamda o‘rganilgan nazariy bilimlarni real hayotiy vaziyatlarda qo‘llay olishga o‘rgatish zaruriyatini vujudga keltiradi. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini o‘qish motivatsiyasini rivojlantirishning mazmuni ochib berilgan.
Boshlang‘ich ta’lim jarayonida o‘quvchilarning o‘qish motivatsiyasini rivojlantirish - ulardagi o‘qish faoliyatga kirishish, o‘qishga nisbatan shaxsiy motivatsiya uyg‘otish hamda o‘rganilgan nazariy bilimlarni real hayotiy vaziyatlarda qo‘llay olishga o‘rgatish zaruriyatini vujudga keltiradi. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini o‘qish motivatsiyasini rivojlantirishning mazmuni ochib berilgan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Iminova D.N. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasining 2019-yil 29-apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5712-sonli Farmoni |
2 | 2. Alibekov D.A. Ta’lim tizimini innovatsion rivojlantirishning ijtimoiy-falsafiy xususiyatlari // f.f.d. (PhD) dis.avtoreferati. –Samarqand.:2021. 46 b |
3 | 3. Salimov A.A. Ta’lim sohasida inson taraqqiyoti konsepsiyasining asosiy yo‘nalishlari // iqtisodiyot f.f.d. (PhD) dis.avtoreferati. –Samarqand. 2019. 56 |
4 | 4. Azamov Sh.X Ta’lim sohasini rivojlantirish pedagogik muammo sifatida. Research and education ISSN: 2181-3191 VOLUME 2 | ISSUE 4 | 2023 Scientific Journal 403-409 b. |
5 | 5. Shermatova R. O‘. Jumabayeva J. Sh. “Maktab ta’limida innovatsiyalarning joriy etilishini nazariy tahlili” 499-503 b. |