Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining xalqaro baholash dasturlarida ishtirok etishi, PIRLS va TIMSS dasturlarida o‘quvchilarning o‘qish savodxonligi, matematika va tabiiy fanlar bo‘yicha bilim va ko‘nikmalarini tahlil qilinishi xususida fikr bildirilgan.
Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining xalqaro baholash dasturlarida ishtirok etishi, PIRLS va TIMSS dasturlarida o‘quvchilarning o‘qish savodxonligi, matematika va tabiiy fanlar bo‘yicha bilim va ko‘nikmalarini tahlil qilinishi xususida fikr bildirilgan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Gofurjanova N.K. | o'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instiuti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi veb-sayti: www.tdi.uz. |
2 | 2. Ta’lim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi veb-sayti: www.markaz.tdi.uz. |
3 | 3. PISA–2021 Mathematics Framework (second draft), 46th meeting of the PISA Governing Board, 5-7 November 2018 Prague, Czech Republic. |
4 | 4. Iqtisodiy hamkorlik va taraqqiyot tashkiloti (Organization for Economic Cooperation and Development, OECD) – www.oecd.org/edu/pisa. |