22

Ушбу мақолада олий таълимни модернизация қилишнинг замонавий концепцияларида асосий эътибор таьлим сифатини бахолаш, меҳнат бозорида рақобатбардош мутахассисларни тайёрлашга қаратилганлиги, олий таълим тизими ва меҳнат бозорининг ўзаро алоқадорлиги асосида таълим сифатини оширишнинг инновацион модели ҳамда ҳудудлар даражасида олий таълим муассасаларида таълим сифатини бошқаришни таъминловчи субъектлар таҳлил амалга оширилган.

  • Ўқишлар сони 22
  • Нашр санаси 30-09-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони438-444
Ўзбек

Ушбу мақолада олий таълимни модернизация қилишнинг замонавий концепцияларида асосий эътибор таьлим сифатини бахолаш, меҳнат бозорида рақобатбардош мутахассисларни тайёрлашга қаратилганлиги, олий таълим тизими ва меҳнат бозорининг ўзаро алоқадорлиги асосида таълим сифатини оширишнинг инновацион модели ҳамда ҳудудлар даражасида олий таълим муассасаларида таълим сифатини бошқаришни таъминловчи субъектлар таҳлил амалга оширилган.

Русский

В данной статье основной упор в современных концепциях модернизации высшего образования был сделан на повышение качества образования, подготовку конкурентоспособных на рынке труда специалистов, инновационную модель повышения качества образования на основе взаимодействия системы высшего образования и рынка труда, а также проведен анализ субъектов, обеспечивающих управление качеством.

English

In this article, the main focus in modern concepts of modernization of higher education was on improving the quality of education, training of competitive specialists in the labor market, the innovation model of improving the quality of education on the basis of the interaction of the higher education system and the labor market, and the analysis of subjects ensuring the management of the quality of

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Shermuhammadov B.B. - Farg'ona davlat universiteti
Ҳавола номи
1 Абдурахмонов К.Х. (2004) Мехнат иқтисодиёти (назария ва амалиёт). Олий ўқув юртлари учун дарслик. –Т.: Mehnat, - 672 б
2 Дронишинец Н.П. (2002) Проблемы управления системой высшего образования в Японии // Университетское управление. - 1. - С. 70-79
3 Зайцев Н.Л. (2008) Экономика, организация и управление предприятием: Учеб.пособие. - 2-е изд. - М.: ИНФРА-М, - 455 с.
4 Иванов М.М., Колупаева СР., Кочетков Г.Б. (1999) США: управление наукой и нововведениями. –М.: Наука,. -С. 23.
5 Иродов М.И., Разумов С.В. (2003) Создание системы управления качеством подготовки специалистов в ВУЗе // Университетское управление. - 2. - С. 90-95
6 Макарова И.К. (2007) Управление человеческими ресурсами: пять уроков эффективного HR - менеджмента. –М.: Дело, - 232 с.
7 Панова А.О. (2007) структуре управления и принятии решений в Российских вузах // Вопросы экономики. - 6. - С. 94-105
8 Перегудов Л.В., Саидов М.Х. (2002) Олий таълим менежменти ва иқтисодиёти: Ўқув қўлланма. –Т.: Молия, - 184 б
9 Рахимова Д.Н., Арипов А.Н. ва бошқалар. (2011) Замонавий менежмент: назария ва амалиёт- Т.: Ғофур Ғулом ижодий уйи, – 56,7 б.т.
10 Ходиев Б.Ю. (2003) Совершенствование системы управления вузами в современных условиях // Иқтисодиёт ва таьлим. -1. - С. 14-20.
11 Aripov, N. M. (2021)"Rapid planning of mixed-structure train organization in the context of non-proportional wagon-flows." Design Engineering: 6062-6078
Кутилмоқда