57

Ushbu maqolada funksional savodxonliknibaholash uchun topshiriqlarningo‘ziga xos xususiyatlari, funksional savodxonlik darajasini oshirish yo‘nalishlari, xalqaro tadqiqotlardafunksional savodxonliknirivojlantirish bo‘yicha matematika darajalar, xalqaro tadqiqotlar o‘qish, tabiy fanlar bilan hamdamatematik savodxonlikni baholashdasinov topshiriqlarining tuzilmasi, kontekstli masalalarni yechish algoritmi, kontekstli masalalar darajasi, matematik masalalarni yechish jarayonlari masalalari bayon etilgan

  • Ўқишлар сони 0
  • Нашр санаси 01-08-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони 406-408
Ўзбек

Ushbu maqolada funksional savodxonliknibaholash uchun topshiriqlarningo‘ziga xos xususiyatlari, funksional savodxonlik darajasini oshirish yo‘nalishlari, xalqaro tadqiqotlardafunksional savodxonliknirivojlantirish bo‘yicha matematika darajalar, xalqaro tadqiqotlar o‘qish, tabiy fanlar bilan hamdamatematik savodxonlikni baholashdasinov topshiriqlarining tuzilmasi, kontekstli masalalarni yechish algoritmi, kontekstli masalalar darajasi, matematik masalalarni yechish jarayonlari masalalari bayon etilgan

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Mirxalilova N.A. o‘qituvchi Ipak yo‘li innovatsiyalar universiteti
Ҳавола номи
1 1)Kholodnaya M. A. Zamonaviy ustuvorliklari maktab ta'limi: ijtimoiy hayotga moslashish qobiliyati aql yoki intellektual rivojlanish va ta'lim? // Material IV Butunrossiya KongressiRossiyadagi ta'lim psixologlari "Psixologiya va zamonaviy rus ta'limi" (2008 yil 8-12 dekabr, Moskva). -M., 2008 yil.2)Leontiev A. A. O'qish psixologiyasidan o'qishni o'rgatish psixologiyasiga // 5-xalqaro ilmiy-amaliy konferentsiya materiallari (2001 yil 26-28 mart): 2 soat ichida -1-qism / ed. I. V. Usacheva. -M., 2002 yil.3)2010 yil 7 dekabrdagi 2011-2020 yillarda Qozog'iston Respublikasi ta'limini rivojlantirish Davlat dasturi.4)Funktsional savodxonlikni rivojlantirish bo‘yicha 2012-2016 yillarga mo‘ljallangan milliy harakat rejasi.5)Ta'lim sohasidagi kompetentsiyalar: dizayn tajribasi: Sat. ilmiy tr. / Ed. A.V. Xutorskiy. -M .: "INEK" ilmiy-innovatsion korxonasi, 2007. -327 b.6)Perminova L.M. Funktsional savodxonlikning minimal maydoni (Sankt-Peterburg maktabi tajribasidan) //Pedagogika. 1999. -2-son. -B.26-29.7)Perminova L.M. Funktsional savodsizlik/savodsizlik ijtimoiy-pedagogik hodisa sifatida. -M., 2003 yil8)Repkina G.V., Zaika E.V. O'quv faoliyatining shakllanish darajasini baholash. -M., 1997 yil.9)Axborotnoma: (TIMSS) “O‘qituvchi“ NMIU Toshkent 2020. 10)2017-yil 7-fevraldagi “O’zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo’yicha Harakatlar strategiyasi to’g’risida”gi farmoni
Кутилмоқда