Ushbu maqolada ona tilini o‘qitishda yangi ta’lim modeli sifatida shakllanayotgan lingvokognitiv mezon va tamoyillarning ilmiy-metodik xususiyatlari hamda ularni til ta’limiga tadbiq etishning afzalliklari xususida fikr yuritilgan.
Ushbu maqolada ona tilini o‘qitishda yangi ta’lim modeli sifatida shakllanayotgan lingvokognitiv mezon va tamoyillarning ilmiy-metodik xususiyatlari hamda ularni til ta’limiga tadbiq etishning afzalliklari xususida fikr yuritilgan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Umarova Y.T. | O'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Rasulov R. Metod haqida // Academic Research in Educational Sciences Volume 3 | Issue 2 | 2022. – B. 448-451 |
2 | 2. Кубрякова Е.С. Язык и знание: На пути получения знаний о языке: Части речи с когнитивной точки зрения. Роль языка в познании мира. М., 2004. |
3 | 3. Кубрякова Е.С. В поисках сущности языка: Когнитивные исследования. М., 2012. |
4 | 4. Заботкина В.И. Когнитивная парадигма как основа преподавания языковедческих дисциплин // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация. 2014. № 2. – С. 52-60 |
5 | 5. Цурикова Л.В. Естественность дискурса как когнитивно-прагматический феномен // С любовью к языку. М.; Воронеж, 2002. |
6 | 6. Щукин А.Н.Методика преподавания русского языка как иностранного. Москва: Высшая школа. 2003. |
7 | 7. Лузина Л.Г. О когнитивно-дискурсивной парадигме лингвистического знания // Парадигмы научного знания в современной лингвистике. М., 2008. – С.41-48. |
8 | 8. Bobojonova Sh.Y. O‘zbek va ingliz tillaridagi ta’limiy diskursning kognitiv-pragmatik tadqiqi: filol.fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) diss. avtoref. Andijon, 2023. – B. 19. |
9 | 9. Вылегжанина И.А., Кусова М.Л. Лингвокогнитивный подход в обучении русскому языку// Вестник Челябинского государственного педагогического университета. – 2014. - №2. – С. 103-115. |
10 | 10. Демьянков В. З. Когнитивная лингвистика // Краткий словарь когнитивных терминов. М.: Филол. ф-т МГУ им. М.В.Ломоносова, 1996. – С.53–55 |