36

Ushbu maqolada til ta’limidagi funksional almashinuv, zamonaviy pedagogika sohasida vujudga kelayotgan tushunchalar va ularning mohiyati haqida so‘z boradi. Shuningdek, mazkur maqolada o‘quvchilar bilimini nazorat qilishda foydalaniladigan test topshiriqlari mezonlari bo‘yicha ayrim mulohazalar taqdim etilgan.

  • Internet ҳавола https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14222034
  • UzSCI тизимида яратилган сана 16-12-2024
  • Ўқишлар сони 36
  • Нашр санаси 10-12-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони83-88
Ўзбек

Ushbu maqolada til ta’limidagi funksional almashinuv, zamonaviy pedagogika sohasida vujudga kelayotgan tushunchalar va ularning mohiyati haqida so‘z boradi. Shuningdek, mazkur maqolada o‘quvchilar bilimini nazorat qilishda foydalaniladigan test topshiriqlari mezonlari bo‘yicha ayrim mulohazalar taqdim etilgan.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ismadiyorova N.I. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 1. Qo‘ysinova G. O‘quvchilar mustaqil ta’limni Blum taksonomiyasi asosida tashkil etish. // Raqobatbardosh kadrlar tayyorlashda fan – ta’lim – ishlab chiqarish integratsiyasini takomillashtirish istiqbollari mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya 2023. – B. 720-725.
2 2. Axborotnoma bulletin. Toshkent: “Axborotnoma”, 1-2-son, 2022. – 96 b.
3 3. Taylor A., Rodger W. The BSCS 5E Instructional Model: Origins and Effectiveness. – Colorado: Springs, 2006. – 49 b.
4 4. Jalilov K. Baholash nazariyasi asoslari. – Toshkent, Akademnashr, 2020. – 252, – B. 27.
5 5. https://pisa-framework.oecd.org/science-2025/ (murojaat sanasi: 2.09.2024)
6 6. Psycheexpert.com (murojaat sanasi 2.09.2024)
Кутилмоқда