36

Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlaridagi musiqa rahbarlarining qo‘shiq kuylash qoidalari va qanday uslublardan foydalanishi borasida so‘z yuritilgan. Musiqa san’ati inson hayotining dastlabki yillaridanoq doimiy hamrohi bo‘lib, uni ko‘p jihatdan estetik tarbiyalashga xizmat qiladi. Bolaning musiqaga bo‘lgan qiziqishini oshirishda bog‘cha va oilaning hamkorlikdagi ishtiroki hamda musiqa mashg‘ulotlarini mazmunli tashkil etish muammosi bugungi kunning dolzarb muammolaridan biridir.

  • Internet ҳавола https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14223348
  • UzSCI тизимида яратилган сана 17-12-2024
  • Ўқишлар сони 36
  • Нашр санаси 10-12-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони244-247
Ўзбек

Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlaridagi musiqa rahbarlarining qo‘shiq kuylash qoidalari va qanday uslublardan foydalanishi borasida so‘z yuritilgan. Musiqa san’ati inson hayotining dastlabki yillaridanoq doimiy hamrohi bo‘lib, uni ko‘p jihatdan estetik tarbiyalashga xizmat qiladi. Bolaning musiqaga bo‘lgan qiziqishini oshirishda bog‘cha va oilaning hamkorlikdagi ishtiroki hamda musiqa mashg‘ulotlarini mazmunli tashkil etish muammosi bugungi kunning dolzarb muammolaridan biridir.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Qodirjonova S.M. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 1. Mirziyoyev Sh.M “Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz” – Toshkent: O‘zbekiston, 2017. 488-b.
2 2. Akbarov I.A. Musiqa lug‘ati. Toshkent: “G‘afur G‘ulom nomidagi adabiyot va san’at nashriyoti”, 1987. 450-b.
3 3. Boltayev B., Xodjayev J.A. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida musiqa tarbiyasi. Samarqand: SamDU nashriyoti, 2021. 252-b.
Кутилмоқда